Реклама

Varosh незалежне медіа про Закарпаття

Ми пишемо про людей, історії успіху, культуру та історичну спадщину, специфіку регіону, спростовуємо міфи та закохуємо в Закарпаття.

Розповідаємо про глобальні та локальні бізнеси, місця для відпочинку, події та життя в регіоні, 

У своїх матеріалах ми завжди розповідаємо історії людей. А вже через них знайомимо з містом та областю; ідеями; локальними продуктами; людьми, які створюють бізнеси та культурні проєкти.

медіакіт

Аудиторія 

Нас читають активні та сучасні люди, які прагнуть змін та готові ці зміни втілювати у життя міста та регіону.

медіакіт 1

Varosh – більше ніж медіа

За останні 5 років ми стали не просто виданням, а справжнім майданчиком для дискусій. Онлайн та офлайн.

Наш проєкт Varosh Talks щоразу збирає для важливих розмов активних містян; стає подією, на яку чекають. Максимальна кількість учасників – 360 осіб, що для Ужгорода є безсумнівним рекордом.

Видання є частиною екосистеми Інституту Центральноєвропейської стратегії (ICES), що є засновником та організатором форуму Re:Open Zakarpattia.

медіакіт 2

Формати співпраці 

Промо в соцмережах

Це короткий, але дієвий формат для брендів.

Формат: фото + короткий текст, де міститься основна інформація про бренд/послугу тощо. Розміщується на всіх платформах Varosh у соцмережах (Facebook, Instagram).

Вартість: 2000 грн (без ПДВ).

Промо-новина

Лаконічний матеріал у новинному форматі, який розповідає про бренд чи конкретний продукт. Його готує замовник чи компанія-підрядник. Редактор лише допомагає зробити його цікавим для читача та відповідним до формату видання.

Формат: текст+фото+соцмережі

Вартість: 3500 грн (без ПДВ).

Приклади промо-новини:

Промо ширшого формату від замовника

Більш розлогий текст  про людину, бренд, послугу тощо. Готовий текст надається замовником – редакція лише адаптує текст за потреби, щоб зробити його цікавим для читача та відповідним до формату видання. Фотографії також надаються замовником чи компанією, яка обирає послугу.

Формат: текст + фото + соцмережі + таргет

Вартість: 5 000 грн (без ПДВ).

Приклади такого промо:

Розширена новина про бренд/послугу

Матеріал у більш розлогому новинному форматі, який розповідає про бренд чи конкретний продукт. Його готує редакція за узгодженням із замовником.  У цьому форматі є більше можливостей для висвітлення ключових точок, які компанії потрібно закцентувати. 

Формат: текст + соцмережі + таргет (або фото від фотографів редакції на вибір)

Вартість: 8 000 грн (без ПДВ).

Промо-матеріал до 2 сторінок

Журналістський текст про людину, бренд, послугу тощо. Його підготовкою займається редакція – від планування розмови до готового матеріалу, узгодженого з рекламодавцем. Обсяг – до 2-х сторінок тексту (4 тисячі знаків).

Формат: текст + фото + соцмережі + таргет

Вартість: 12 000 грн (без ПДВ).

Приклади такого промо:

Розлогий промо-матеріал до 5 сторінок

Інтерв’ю або розлогий журналістський текст про людину, бренд, послугу тощо. Його підготовкою повністю займається редакція – від планування розмови до готового матеріалу. Обсяг матеріалу – до 5 сторінок (10 тисяч знаків).

Формат: текст + фото + соцмережі + таргет

Вартість: 15 000 грн (без ПДВ).

Приклади розлогого промо: 

Спецпроєкт

Це велика та важлива історія, яку може допомогти створити бренду редакція.

Формат цілком залежить лише від фантазії замовника та команди, а також від головної мети такої публікації.

Це може бути текст +:

  • відеоісторія/відеоінтерв’ю
  • дизайнерські візуальні рішення
  • інфографіки, інтерактив у матеріалі тощо

Вартість: від 20 000 грн (без ПДВ); відповідно до запиту, розрахунок робиться індивідуально.

Приклади спецпроєктів: 

Або ж серія публікацій поєднаних однією темою як, до прикладу ми реалізували з Ідеал М

Або клінікою “Асклепій”

Рекламна політика 

  1. Ми з повагою ставимося до наших партнерів та будуємо взаємини, що переходять у стратегічне партнерство. 
  2. Ми не працюємо з політичною рекламою, а також не рекламуємо азартні ігри, тютюнові та алкогольні вироби.
  3. На сторінках Varosh немає джинси. 
  4. Уся реклама на сайті промаркована як «Партнерська публікація», «На правах реклами», «Промо»
  5. Ми не працюємо з організаціями з поганою репутацією. 

Контакти 

Facebook Instagram YouTube