Реклама
Varosh – незалежне медіа про Закарпаття
Ми пишемо про людей, історії успіху, культуру та історичну спадщину, специфіку регіону, спростовуємо міфи та закохуємо в Закарпаття.
Розповідаємо про глобальні та локальні бізнеси, місця для відпочинку, події та життя в регіоні,
У своїх матеріалах ми завжди розповідаємо історії людей. А вже через них знайомимо з містом та областю; ідеями; локальними продуктами; людьми, які створюють бізнеси та культурні проєкти.
Аудиторія
Нас читають активні та сучасні люди, які прагнуть змін та готові ці зміни втілювати у життя міста та регіону.
Сайт:
- 50-80 тисяч унікальних користувачів щомісяця
- від 100 до 200 тисяч переглядів сторінок щомісяця
- 18-24 роки – 8%
Вік:
- 25-34 роки – 41%
- 35-44 роки – 40%
- 45-54 роки – 14%
Стать:
- чоловіки – 54%
- жінки – 45%
Понад 50 тисяч підписників у соцмережах (Facebook, Instagram)
Понад 1 млн охоплення дописів у соцмережах щомісяця
Varosh – більше ніж медіа
За останні 5 років ми стали не просто виданням, а справжнім майданчиком для дискусій. Онлайн та офлайн.
Наш проєкт Varosh Talks щоразу збирає для важливих розмов активних містян; стає подією, на яку чекають. Максимальна кількість учасників – 360 осіб, що для Ужгорода є безсумнівним рекордом.
Видання є частиною екосистеми Інституту Центральноєвропейської стратегії (ICES), що є засновником та організатором форуму Re:Open Zakarpattia.
Що кажуть про Varosh читачі
Varosh – це майданчик для діалогу, спільнота, хтось, хто підняв і тримає планку
Varosh – це про моїх знайомих
Varosh – єдиний ресурс [в регіоні], який висвітлює тему переселенців, взаємодії, відкриття класного бізнесу.
Varosh – це велика робота над темами. «Якщо я не розумію чогось – на Вароші буде ок, навіть маленький текст буде з коментарем і бекграундом, переліком пов’язаних матеріалів
Varosh – це місток додому
Varosh – це спосіб швидкого знайомства з регіоном
Varosh – це ріст від медіа до більшого
Формати співпраці
Промо в соцмережах
Це короткий, але дієвий формат для брендів.
Формат: фото + короткий текст, де міститься основна інформація про бренд/послугу тощо. Розміщується на всіх платформах Varosh у соцмережах (Facebook, Instagram).
Вартість: 2000 грн (без ПДВ).
Промо-новина
Лаконічний матеріал новинному форматі, який розповідає про бренд чи конкретний продукт. Його готує замовник чи компанія-підрядник. Редактор лише допомагає зробити його цікавим для читача та відповідним до формату видання.
Формат: текст+фото+соцмережі
Вартість: 3500 грн (без ПДВ).
Приклади промо-новини:
- Акцію «підвішена вакцина» запровадили в Ужгороді
- Шовдарь, пікниця, бринза і лечо: нова піца “Ужгород” від Holy Pizza
- Колекція шовкових хустин “2step”: бренд з Ужгорода “Aranka” створив колаборацію з гуртом “Антитіла”
Промо-матеріал до 2 сторінок
Журналістський текст про людину, бренд, послугу тощо. Його підготовкою займається редакція – від планування розмови до готового матеріалу, узгодженого з рекламодавцем. Обсяг – до 2-х сторінок тексту (4 тисячі знаків).
Формат: текст + фото + соцмережі + таргет
Вартість: 12 000 грн (без ПДВ).
Приклади такого промо:
- Чисто там, де не смітять. 5 порад щодо відповідального ставлення до відходів
- Зі світлом та без вихідних. В Ужгороді відкрився новий коворкінг KamelotHub
- Як простір українських брендів SOBI культивує любов до вітчизняних брендів
Розлогий промо-матеріал до 5 сторінок
Інтерв’ю або розлогий журналістський текст про людину, бренд, послугу тощо. Його підготовкою повністю займається редакція – від планування розмови до готового матеріалу. Обсяг матеріалу – до 5 сторінок (10 тисяч знаків).
Формат: текст + фото + соцмережі + таргет
Вартість: 15 000 грн (без ПДВ).
Приклади розлогого промо:
- 7 кроків до здорових зубів з дитинства, або Як привчити малюка чистити зуби. Розповідає Яна Левкулич, дитяча стоматологиня клініки “Естет”
- Найстаршому на Закарпатті підприємству «БеркутБуд» – 35. Посібник з розвитку та виживання у складні часи
- Магазин без продавця «Container». Стартап, який втілили в реальність одразу 20 інвесторів
Спецпроєкт
Це велика та важлива історія, яку може допомогти створити бренду редакція.
Формат цілком залежить лише від фантазії замовника та команди, а також від головної мети такої публікації.
Це може бути текст +:
- відеоісторія/відеоінтерв’ю
- дизайнерські візуальні рішення
- інфографіки, інтерактив у матеріалі тощо
Вартість: від 20 000 грн (без ПДВ); відповідно до запиту, розрахунок робиться індивідуально.
Приклади спецпроєктів:
- Змінити професію на ІТ: 5 історій ужгородських айтішників, які кардинально змінили своє життя
- Донорство за звичку: Почесні донори Jabil закликають стати донорами крові
- Замість магнітика: 10 речей, які ви повезете із Закарпаття з найтеплішою згадкою
Або ж серія публікацій поєднаних однією темою як, до прикладу ми реалізували з Ідеал М:
- «Порядний Ґазда» Віктор Михайлов тестує BMW 5 серії і розповідає як за два роки проїхав 200 тисяч кілометрів
- Ліза Куртяк тестує BMW X3: «Ціную в авто надійність, безпеку, комфорт та електроніку»
- Роберт Тракслер тестує BMW X7: “Від мого першого BMW понад 20 років тому у мене були мурахи по шкірі”
- Тамара Готра тестує BMW X3 і розповідає про те, як здавала на водійські права в США та які місця на Закарпатті її вразили
Або клінікою “Асклепій”:
- Дерматоонколог Роман Яремкевич – про родимки, міфи і вчасну діагностику
- Юліанна Федько: Моя мета – забезпечити вагітній жінці комфортну вагітність
- Ужгородські трихологині: про 13 тонкощів щодо шампунів, салонних процедур та харчування для гарного волосся
- Переросте! 14 міфів про отоларингологію, які варто розвінчувати
Рекламна політика
- Ми з повагою ставимося до наших партнерів та будуємо взаємини, що переходять у стратегічне партнерство.
- Ми не працюємо з політичною рекламою, а також не рекламуємо азартні ігри, тютюнові та алкогольні вироби.
- На сторінках Varosh немає джинси.
- Уся реклама на сайті промаркована як «Партнерська публікація», «На правах реклами», «Промо»
- Ми не працюємо з організаціями з поганою репутацією.
Контакти
- 0668421307 – Марія Расчупкіна, менеджерка партнерств
- the.varosh@gmail.com