Реклама
Varosh – незалежне медіа про Закарпаття
Ми пишемо про людей, історії успіху, культуру та історичну спадщину, специфіку регіону, спростовуємо міфи та закохуємо в Закарпаття.
Розповідаємо про глобальні та локальні бізнеси, місця для відпочинку, події та життя в регіоні.
У своїх матеріалах ми завжди розповідаємо історії людей. А вже через них знайомимо з містом та областю; ідеями; локальними продуктами; людьми, які створюють бізнеси та культурні проєкти.

Аудиторія
Нас читають активні та сучасні люди, які прагнуть змін та готові ці зміни втілювати у життя міста та регіону.

Varosh – більше ніж медіа
За останні 5 років ми стали не просто виданням, а справжнім майданчиком для дискусій. Онлайн та офлайн.
Наш проєкт Varosh Talks щоразу збирає для важливих розмов активних містян; стає подією, на яку чекають. Максимальна кількість учасників – 360 осіб, що для Ужгорода є безсумнівним рекордом.
Видання є частиною екосистеми Інституту Центральноєвропейської стратегії (ICES), що є засновником та організатором форуму Re:Open Zakarpattia.

Формати співпраці
Промо-новина
Лаконічний матеріал у новинному форматі, який розповідає про бренд чи конкретний продукт. Його готує замовник чи компанія-підрядник. Редактор лише допомагає зробити його цікавим для читача та відповідним до формату видання.
Формат: текст на сайті + фото
Вартість: 5000 грн (без ПДВ).
Приклади промо-новини:
- Акцію «підвішена вакцина» запровадили в Ужгороді
- Колекція шовкових хустин “2step”: бренд з Ужгорода “Aranka” створив колаборацію з гуртом “Антитіла”
- Чисто там, де не смітять. 5 порад щодо відповідального ставлення до відходів
- Як українському абітурієнту вступити до вишу за кордоном? Розповідає компанія SlovUp
Формат: текст на сайті + фото + соцмережі
Розлогий матеріал
Інтерв’ю або розлогий журналістський текст про людину, бренд, послугу тощо. Його підготовкою повністю займається редакція – від планування розмови до готового матеріалу.
Формат: текст на сайті + фото + соцмережі
Вартість: 15 000 грн (без ПДВ).
Приклади такого промо:
- Як простір українських брендів SOBI культивує любов до вітчизняних брендів
- Шовдарь, пікниця, бринза і лечо: нова піца “Ужгород” від Holy Pizza
- Сакури плодоносять і саме час збирати урожай, – заявляють виробники закарпатських рожевих горішків
- 7 кроків до здорових зубів з дитинства, або Як привчити малюка чистити зуби. Розповідає Яна Левкулич, дитяча стоматологиня клініки “Естет”
Спецпроєкт
Це велика та важлива історія, яку може допомогти створити бренду редакція.
Формат цілком залежить лише від фантазії замовника та команди, а також від головної мети такої публікації.
Це може бути текст на сайті:
- фото;
- відеоісторія/відеоінтерв’ю;
- дизайнерські візуальні рішення;
- інфографіки, інтерактив у матеріалі тощо.
Вартість: від 30 000 грн (без ПДВ); відповідно до запиту, розрахунок робиться індивідуально.
Приклади спецпроєктів:
- Змінити професію на ІТ: 5 історій ужгородських айтішників, які кардинально змінили своє життя
- Донорство за звичку: Почесні донори Jabil закликають стати донорами крові
- Замість магнітика: 10 речей, які ви повезете із Закарпаття з найтеплішою згадкою
Або ж серія публікацій поєднаних однією темою як, до прикладу ми реалізували з Ідеал М:
- «Порядний Ґазда» Віктор Михайлов тестує BMW 5 серії і розповідає як за два роки проїхав 200 тисяч кілометрів
- Ліза Куртяк тестує BMW X3: «Ціную в авто надійність, безпеку, комфорт та електроніку»
- Роберт Тракслер тестує BMW X7: “Від мого першого BMW понад 20 років тому у мене були мурахи по шкірі”
- Тамара Готра тестує BMW X3 і розповідає про те, як здавала на водійські права в США та які місця на Закарпатті її вразили
Або клінікою “Асклепій”:
- Дерматоонколог Роман Яремкевич – про родимки, міфи і вчасну діагностику
- Юліанна Федько: Моя мета – забезпечити вагітній жінці комфортну вагітність
- Ужгородські трихологині: про 13 тонкощів щодо шампунів, салонних процедур та харчування для гарного волосся
- Переросте! 14 міфів про отоларингологію, які варто розвінчувати
Рекламна політика
- Ми з повагою ставимося до наших партнерів та будуємо взаємини, що переходять у стратегічне партнерство.
- Ми не працюємо з політичною рекламою, а також не рекламуємо азартні ігри, тютюнові та алкогольні вироби.
- На сторінках Varosh немає джинси. Якщо ми публікуємо матеріал про бренд, бізнес, послугу тощо і не отримуємо за нього оплату (публікуємо на партнерських засадах), то позначаємо його спеціальним дисклеймером.
- Уся реклама на сайті промаркована як «На правах реклами».
- Ми не працюємо з організаціями з поганою репутацією.
Контакти
- 0668421307 – Марія Расчупкіна, менеджерка партнерств
- varosh.partnership@gmail.com