Бренд “Закарпатський пряник” випустив оновлену партію пряників — вісім тематичних смаків із зображенням мініскульптурок на коробках. Зробили це в співпраці з туристичною компанією Muse Travel.
Свободка, Енді Воргол, Ференц Ліст, Другет, Дзвін свободи з Григорієм Жатковичем, Швейк, Мікош Берчені та Крістіна Чакі і Професор з окопу — обирали персонажів за власним вподобанням, — пояснив Varosh засновник бренду Олександр Ляхін.
— Над оформленням працювали спільно з нашою дизайнеркою Ренатою Шетелею та Muse Travel, у них усі ці скульптурки є вже промальовані. Відтак ми запустили випуск такої лімітованої серії — наразі вийшло 5 тисяч пряників. Кожна коробка адаптована до окремого персонажа: Ференц Ліст — перший піаніст, який виступав із сольними концертами, тому на його коробці — фортепіанна клавіатура. Свободка, враховуючи нинішні реалії — в жовто-блакитних тонах, коробка Енді Воргола — у червоно-білих кольорах банки з супом Кемпбелл.
“Закарпатський пряник” з мініскульптурками можна буде придбати в супермаркетах Ужгорода та крафтових крамницях. Якщо ідея приживеться, то, за словами Олександра Ляхіна, серію випускатимуть регулярно.
Varosh,
Фото “Закарпатський пряник“
Про ініціативи, які роблять Закарпаття кращим, читайте в соцмережах Varosh! Підписуйтеся на наші Facebook, Instagram та Тelegram.