Каталог локальних виробників Ужгорода, до якого увійшло 20 крафтярів міста, представили в Ужгороді. На конференції-презентації «Зроблено в Ужгороді», яка відбулася в комплексі “Совине гніздо”, майстри та майстрині показали свою локальну продукцію, її онлайн-каталоги та виробництво.
Як простір українських брендів SOBI культивує любов до вітчизняних брендів
Управління економічного розвитку міської ради з 2021 року співпрацює з організацією німецької федеральної компанії Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. Конференція проходила в межах програми міжнародної співпраці у межах програми міжнародної співпраці «EU4Business: відновлення, конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», яку ініціювали Європейський Союз та уряд Німеччини. Підрядником проєкту є ГО «Інтерньюз-Україна». В рамках проєкту відбувається розробка брендбуку та логотипу міста, його розробили на базі вже існуючого логотипу “Ужгород розквітає”.
— Це свого роду маркування нашого локального виробництва, — розповіла Varosh Анастасія Фартушок, головна спеціалістка відділу зовнішньоекономічних зв’язків, інвестицій та туризму Управління економічного розвитку Ужгородської міської ради. — Це свого роду знак якості, його можна буде використовувати на продукції ужгородських виробників. ГО «Інтерньюз-Україна» знімала промо-відео для кожного виробника, яке буде таргетуватися для промоції нашого виробника.
Lebet: посуд, про який хочеться розповісти іншим, почали випускати в Ужгороді
Каталог щороку оновлюватимуть та поповнюватимуть новими виробниками. Спочатку програмою було заплановано 20 виробників і, зі слів Анастасії Фатушок, на це не було можливості вплинути.
— Ми надали набагато більший список підприємців, але в процесі роботи він кілька разів змінювався. Ми обдзвонювали майстрів, пропонували участь, дехто не відразу розумів користі від цього і відмовлявся. Ми намагалися максимально всіх охопити, наскільки мали можливість. Так, зрештою, ми отримали 20 підприємців, які відгукнулися на пропозицію і увійшли до каталогу, — пояснила вона.
Зі слів начальника управління економічного розвитку міста Василя Цапа, найближчим часом на сайті міської ради опублікують також бренд-бук двома мовами — українською та англійською. Щороку каталог актуалізовуватимуть та наповнюватимуть новими виробниками.
Відомий ужгородський кондитер-шоколатьє Валентин Штефаньо представив новий десерт “Еспас”
У проєкті беруть участь також Івано-Франківськ, Кам’янець-Подільський та Житомир, де проходять подібні заходи.
Varosh,
Фото Ужгородської міської ради
Не пропускайте цікаве з життя Закарпаття! Читайте більше в наших соцмережах — Facebook, Instagram та Тelegram.