Новини

Kochut Jewelry зняли промо-ролик для власних прикрас

18 Лютого 2015 2 582

Ювеліри розповіли нам про ідею та задум відео, яке для них зняв ужгородець Богдан Козачук.

– Головна мета ролика – показати унікальність прикрас, які ми воготовляємо. Зняти, аби лиш зняти, щоб було якесь відео ми не хотіли. Так як роблять деякі українські виробники. Ми бачили багато хороших промо-відео інших світових брендів, але вони з бюджетом в декілька мільйонів долларів, де добиваються враження, великою мірою, за рахунок дорогих спецефектів і 3D-моделювання. Показати шлях виробу від початку і до кінця – кар’єр, копальня, майстерня – таку ідею ми розказали нашому другу Богдану Козачуку. Локації для зйомок ми мали. А Богдан вже зробив найголовніше – перетворив і поєднав ці частини в один цілий сюжет, доповнив іншими ключовими моментами, відзняв і змонтував, – розповідають брати з Kochut Jewelry.


Varosh

0 #