v35 - Архів

5 речей, про які має пам’ятати кожен ефективний топ-менеджер

10 Вересня 2013 3 716

Сформульовані вони на основі дискусійної панелі CEO Club Ukraine, засідання якого відбулося нещодавно у Києві.

Спершу трохи про саму спільноту та її місію. CEO Club Ukraine позиціонує себе як закрита й елітарна спільнота, адже, мовляв, не всі CEO – Chief Executive Officer, тобто вищі посадові особи компаній типу президенти чи генеральні директори. Місія – об’єднати бізнес-лідерів в ефективну спільноту заради досягнення розвитку та досягнення ще більших результатів – як особистих, так і бізнесових.

Останнє засідання клубу стосувалася ефективній роботі CEO та його комунікації з безпосереднім власником бізнесу. Відтак, у першій частині дискусії свою візію презентували топ-менеджери, а тоді – власники.

Звичайно, це суб’єктивно, але особливо хотів відзначити репліки від Владислава Бурди з "RedHead Family Corporation", Романа Романчука з мережі "СушиЯ", Тараса Лукачука з "Крафт Фудз".

Переважно з їхніх слів я спробував сформулювати 5 речей, про які повинен завжди пам’ятати кожен ефективний топ-менеджер. Йдеться, насамперед, не про якісь академічні знання. Радше про аналітичні моменти.

Мотивація

1. Якщо ваших підлеглих мотивують виключно гроші, то у вас проблеми. Платня є якісним критерієм (подразником) для працівника протягом 6 місяців, не більше. Тому слід фокусуватися на ціннісно-орієнтоване управління, перетворювати співробітників компанії з "попутників" на "однодумців". У випадку, коли йдеться про self-propellered, тобто самомотивованих підлеглих, то ключове завдання топ-менеджера чи навіть власника не стільки мотивувати їх, скільки не демотивувати.

Контроль

2. Система контролю працівників у компанії обов’язково має бути, але задля максимальної ефективності – в жодному разі домінуючою. Водночас, вона, наприклад система найпростіших KPI (Key Performance Indicator – ключові показники ефективності) є свідченням того, що ваш бізнес є системним.

Інформація

3. Інформація в компанії повинна рухатися максимально вільно з самих нижніх до топ рівня. Це дасть можливість керівництву залишатися в одній площині очікувань, як з підлеглими, так і з власниками.

Наставництво

4. Топ-менеджер повинен дбати про виховання якісних кадрів всередині компанії. Якщо у певний момент йому довелося запросити людину зовні, значить він не впорався. Один з найбільш ефективних механізмів виховання лідерів всередині компанії є інститут наставництва.

Ротації

5. Однією з ключових мотивацій для працівників компанії є відсутність потреби спілкуватися з твердолобими людьми всередині колективу. Досягти цього можливо завдяки своєчасним ротаціям. Метафорично: якщо уявити, що компанія – це динозавр, то потрібно повсякчас за потреби рубати хвіст.


Ну ось і все… що я встиг занотувати)

Дмитро Тужанський, Varosh

***В якості ілюстрації до публікації використано кадр з фільму "Соціальна мережа".

0 #