Новини

Вело-активісти просять не видавати рекламні “спотикачі” за облаштування вело інфраструктури

26 Червня 2013 2 945

Активісти велосипедного руху, котрі популяризують здоровий та екологічний спосіб пересування Ужгородом були обурені появою "велопарковок", які насправді є звичайними носіями зовнішньої реклами.

Громадськість обурило недолуге місце розташування конструкцій, одна з яких раптово днями з’явилася посеред вулиці Корзо.


– Прикро, що міська влада та недобросовісні підприємці опускаються до таких цинічних речей. Якщо комусь закортіло подбати про велогромаду, можна було хоча б формально порадитися з її представниками, а не захаращувати місто рекламою, прикриваючись "нашими" інтересами. За цей несмак авторам має бути соромно. Всі ж прекрасно розуміють, що розбудову велоінфраструктури починати треба не з парковок – першочергово треба закрити каналізаційні люки і вкрутити лампочки в ліхтарі. Те, що "вліпили" посеред Корзо – бізнес-проект, який абсолютно не потрібен велосипедистам, – вважає активіст вело-руху Валентин Клєпаков.

На знак протесту проти захаращення міста рекламними конструкціями, під прикриттям парковок для велосипедів активісти розвісили одяг на конструкцію. Вони планують оголосити конкурс на найкращу ідею по використанню вело-"спотикачів", адже користуватися ними за призначенням – не збираються.

0 #