Ідеї

В режимі руху: танцювальний табір ССТ “БЛІЦ”

19 Липня 2013 4 241

Найбільш популярний та титулований танцювальний колектив Закарпаття ССТ "БЛІЦ" вже втретє вирушив у літній хореографічний табір. Загалом, студія проводить чотири сесії протягом року, щосезону запрошуючи до Ужгорода на майстер класи провідних постановників країни.

Цього літа шістдесят сім вихованців "БЛІЦу", віком від дев’яти до тридцяти двох років, на вісім діб оселилися на базі відпочинку у Поляні, щоб вдосконалити класичний танець, акторську майстерність та хіп-хоп.


Художній керівник студії Альона Камінська щоразу формує програму подібних форумів, враховуючи слабкі місця колективу та додаючи нові елементи, яким цього разу став курс акторської майстерності, та запрошуючи знакових хореографів.

Засвоєний у таборі матеріал педагоги ССТ "БЛІЦ" викладатимуть вже з осені. В якості гостьових наставників цього літа були: соліст Київ модерн-балету Раду Поклітару – Мішель Фондю, хореограф та режисер Олена Ткаченко, яка співпрацює з танцювальними проектами на телеканалі СТБ і молодий харківський педагог з хіп хопу Ігор Осьмачко.


Мішель Фондю:


"Класична хореографічна освіта передбачає сім років підготовки, натомість переді мною стояла задача вкластися у сім днів. Готуючись до приїзду у танцювальний табір студії "БЛІЦ" у якості хореографа, я передивився усі видатні книги найсильніших педагогів. Зрештою, я намагався дати максимум на кожному занятті та охопити усі ключові речі.

Мене вразив сформований колектив та ентузіазм керівників – долають труднощі, їздять на змагання, розвиваються. Це достойно поваги, адже в наших реаліях це – неймовірний труд. Я зараз також замислююся над тим, щоб з часом створити щось власне, а поки я повністю присвячую себе роботі у Київ модерн-балеті. Втім, професійний вік танцівників не надто довгий, як колись сказав легендарний балетмейстер Юрій Григорович – балет – мистецтво молодих. Багато хто ображався на це судження, я й сам не одразу зрозумів філософію цієї думки – однак з часом збагнув її суть: класичний танець для молодих, тому що потрібні педагоги, тож це – здоровий цикл. Важливо не вживати алкоголь та не палити, адже при наших навантаженнях це неприпустимо. Приємно, що тут всі це розуміють самі".



Олена Ткаченко:

"Я вважаю, що включити курс акторської майстерності до програми літнього табору було дуже мудро. Навіть досконале технічне відтворення рухів – це ще не танець, а швидше – спорт. Важливо наповнювати його емоціями та переживаннями. Як хореограф я часто помічаю, що люди, які відпускають емоції та перестають бути зажатими, раптом починають краще танцювати – головне дозволити собі це і відпустити себе на волю.


Симбіоз техніки танцю та акторської майстерності допомагає швидше розкрити власний потенціал та усвідомити себе як артиста. Тут ми намагаємося досягнути цього різними способами, зокрема сприйняттям танцю як мови. Ми вчилися працювати з літературою – одним з завдань, яке запам’ятається учасникам табору надовго, було розповісти запропонований вірш мовою тіла, коли замість слів – лише рухи".



Ігор Осмачко:

"Кожен запрошений педагог має власне бачення подачі матеріалу, але всі намагаються не лише показати рухи та вивчити зв’язки, а й дати якомога більше теорії.

У хіп-хопу є своя історія, щоб його зрозуміти, треба знати щось про цю субкультуру, розуміти її походження, процес становлення та розвитку.


Формат танцювального табору дає можливість отримати інформацію та засвоїти багато різнопланового матеріалу у стислий час".



Вікторія Рижова, Varosh.com.ua

Фото: Андрій Кирилюк

0 #