Ідеї

BIOLIFE: використання екологічно чистих миючих засобів, як нова хвиля в бізнесі

21 Липня 2016 3 861

Компанія BIOLIFE з'явилася на українському ринку відносно нещодавно, хоча в світі її вже добре знають. Ми поспілкувалися з партнерами компанії в Україні та в Ужгороді, аби дізнатися наскільки ужгородці та місцеві підприємці готові до впровадження нових підходів у повсякденне життя та роботу.

– Як в такий непростий економічний період ви наважилися впровадити інновацію для українського рину – професійні біо-миючі засоби?

– Так, у нас потужний європейський тил, який добре відомий та авторитетний у світі. Щодо економічної ситуації в українському бізнесі, то в такий період лідерами галузі залишаються лише ті, хто відкритий до інновацій, які ще й добряче оптимізують витрати свого бізнесу, – каже директор компанії Суригіна Людмила.

Зазвичай після прибирання повітря в приміщенні наповнене хімічним «ароматом». Причина насправді дуже проста: мікроби бруду постійно трансформуються, відбувається звикання, а тому виробники хімічних миючих засобів змушенні збільшувати кислотність або лужність засобів, додавати щоразу більше шкідливих хімічних речовин, які погано впливають на людину та природу. Статистика в Україні направду невтішна – 90% пральних та миючих засобів, якими користуються українці, виготовлені на основі фосфатів, хлору, цеолітів, аніонних ПАР (поверхнево-активних речовин), продуктів нафтопереробки та ін.

– За 10 років організм людини контактує з великою кількість хімії. Шкідливі залишки після миючих засобів можна спробувати прибрати після 15 разового змивання поверхні під проточною водою. А хто це робить? А особливо на підприємствах? При цьому ви не зможете позбутися шкідливих випарів. Вплив постійного контакту з миючими продуктами можна прирівняти до одноразового вживання близько 1 літра миючого засобу для посуду. В більшості випадків виробникам хімічних миючих засобів все одно із чого складаються їхні продукти та хто буде їх застосовувати, а також якими будуть наслідки, головне для них – зробити доступний продукт для мас, – розповідають у компанії.

BIOLIFE рухається іншим шляхом – у своїй продукції використовує лише біотехнологічні ресурси. Компанія довела, що можна обійтися без використання їдких хімікатів та інших інгредієнтів при виробництві миючих засобів та отримати ефективний, безпечний і доступний продукт без будь-якого збитку для людей і еко-системи. Більшість продуктів широкого спектру дії завдяки їхній унікальності.

– З нашими продуктами відкриваються нові горизонти можливостей, адже їх можна використовувати там, де раніше не можливо було застосовувати хімію з певних причин, в тому числі задля відмови від хімічних засобів та уникнення їх негативного впливу. Для нас це справа життя, вона приносить соціальну користь, надає альтернативу для власників бізнесу, які дорожать своїм іміджем перед клієнтами. З нами прибирають професіонали. Ми пропонуємо екологічно чисті засоби, піклуючись про здоров’я та безпеку тих, хто використовує їх на робочому місці або вдома, за цінами, які кидають виклик усім конкурентам, – кажуть у компанії.

Для BIOLIFE безпека людини та природи на першому місці, – переконує директор компанії Суригіна Людмила. – Один із засновників компанії з дитинства страждав від алергії. Йому пощастило, як в голлівудських фільмах із хепі-ендом. В університетів він потоваришував з двома студентами – біологами. Так, троє друзів розпочали боротьбу з проблемами одного товариша, а винайшли безпечні миючі засоби, які ефективно знешкоджують бруд. Вони змогли це зробити після того, як зацікавилися питанням самоочищення та самозахисту людського організму за допомогою бактерій. А сьогодні це велике підприємство з виробничою потужність в 30 000 л в день. На підприємстві застосовують систему контролю якості GMP, яку зазвичай використовують лише фармацевтичні компанії.

У BIOLIFE є чимало клієнтів і в Ужгороді – переважно це заклади з добре відомим ім’ям та хорошою репутацією.


– Наша мережа розпочала співпрацювати з компанією "Біолайф" на початку 2016 року. Це не так вже й давно, але за цей час ми досягли результату, на який ми і очікували. Ми турбуємось про клієнтів, тому коли отримали пропозицію від компанії перейти на натуральні миючі засоби – ми ні на хвилину не вагалися. Використовуючи дану продукцію ми впевнені, що кожен фітнес-центр мережі відповідає санітарно-гігієнічним нормам та є безпечним для клієнтів, – розповідає керуючий власник мережі оздоровчих фітнес-центрів "Viper Gym" Василь Ябрик.


У компанії відзначають основні переваги продуктів BIOLIFE , а саме: високу ефективність, концентрованість, мультизадачність, якісний склад, безпеку для навколишнього середовища та користувачів, відсутність забруднення повітря, водневий показник (pH), зручність та ін.

– Відповідальність за кожного клієнта є головною цінністю нашої компанії. Усвідомлюючи, що використовуючи хімічні миючими засобами ми можемо нашкодити клієнту – рішення перейти на біо-миючі засоби стало єдиним з можливих варіантів. Тому, ми радимо ці засоби тим, хто, як і ми, рухається у напрямку екологічного та натурального продукту, ціна якого дорівнює якості, – каже Василь Ябрик.


Уся продукція компанії сертифікована та відповідає міжнародним стандартам.

Зокрема, EР, GMP "Good Manufacturing Practice", Environmental Choice TM, LEED, Woolsafe Approved, Department for Environment, Food & Rural Affairs, Leaping Bunny, EcoLabel та ДЕСТ.


Контакти ТОВ "БІОЛАЙФ-УКРАЇНА":

0 #