Кілька тижнів тому у самому центрі міста, на вулиці Духновича, відкрився новий заклад, який спеціалізується на кебабах та швидкому стріт-фуді. Нас запросили на дегустацію та спілкування із засновником. Розповідаємо про усе, що вдалося дізнатися.
– Я закінчив школу з золотою медаллю, але одразу після її завершення зрозумів, що хочу займатися власною справою. В якийсь момент, навчаючись на першому курсі в УжНУ, я та троє моїх друзів зрозуміли, що в університеті не вистачає якісного фаст-фуду. Ми довго виборювали місце для власного закладу і нам все таки його надали. Це був заклад з такою самою концепцією як цей – швидка їжа та добра, смачна і якісна кава, якої поряд з навчальним закладом не було. Ми відкрили заклад у вересні 2017 року і він працює досі. Утім, ним займався до кінця вже лише я сам, – розповідає засновник Kebab’n’go Іван Стойка.
Тому заклад на Духновича вже другий у мережі. Чому кебаб? Це швидка, недорога та смачна їжа, а для студентів – це головне. Навколо цієї ідеї все й виросло.
– Меню у першому закладі ми формували самі. Тут же – все зовсім інакше. Його складав професійний шеф-кухар, один з кращих спеціалістів по м’ясу в Західній Україні. Він співпрацював з великою кількістю закладів як кухар та експерт. Ми – перший маленький проект, за який він взявся. Чомусь повірив мені і загалом йому була цікава тема стріт-фуду, а попрацювати у цьому напрямку не траплялося нагоди, – розповідає підприємець.
Не кебабом єдиним. У Kebab’n’go також є кебабургери, хот-доги, для яких використовують якісні булки бріош, миски – повноцінні другі страви з рисом або картоплею фрі, салати, десерти, сніданки та сендвічі. Що ж до смаків, то вони направду здивують. До прикладу, є навіть кебаб з авокадо. Миски з рисом, з авокадо, фалафель.
– Головна наша ідея – створити заклад take-away-типу (їжа на виніс) з розширенням на доставку. Зараз готують страви в середньому 10 хвилин, але над швидкістю ми працюємо. Утім, якість для нас все ж на першому місці. Кебаб ми спеціально готуємо на жарочній поверхні. Це довше по часу, але значно впливає на смак кінцевої страви. На м’ясі слід додатково зупинитися, бо ми використовуємо лише сертифіковану сировину привезену з заводу, який відповідає усі стандартам якості. Подаємо страви лише в одноразовому посуді, – каже Іван.
Ідея кави з надруком зображення з’явилася ще минулоріч, утім засновник шукав варіанти придбання принтера з оптимальним співвідношенням ціна-якість. Тут якісне італійське обладнання зі спеціальним монохромним чорнилом, яке на смак не впливає. На каві можна надрукувати будь-яке зображення, якщо ж відвідувач не має власного фото та не хоче фотографуватися на місці, то подають йому каву з логотипом закладу. До речі, про саму каву. Тут готують напій від бренду «Ріверсайд», а також пройшли усі необхідні навчання.
Над дизайном закладу працювала ужгородська компанія ZYX.
На правах реклами