Як впливає рівень сервісу на бізнес-показники вашої компанії і як побудувати систему високого рівня сервісу.
АУДИТОРІЯ ПРОГРАМИ:
- Власники та керівники компаній, які:
- Замислюються, як зробити якісне обслуговування стратегією компанії і потребують системного погляду на сервіс, клієнтів та продажі
- Прагнуть підняти рівень сервісу без великих інвестицій і системно працювати з персоналом
- Хочуть навчитися правильно оцінювати та вимірювати ефективність сервісу в своїх компаніях
ПРОГРАМА ВІДКРИВАЄ МОЖЛИВОСТІ:
- Розібратися в складових системи сервісу та зрозуміти, над якими її елементами необхідно почати працювати вже завтра
- Дізнатися, як робота з постійними та новими клієнтами впливає на доходи і на видатки компанії
- Зрозуміти, що насправді продає ваша компанія та побудувати такі відносини з клієнтами, при яких найважливішим буде емоційний зв’язок, а не ціна
- Отримати набір унікальних інструментів для втілення системи сервісу у вашій компанії (від сервіс-візії до стандартів клієнтського досвіду) та відпрацювати навички роботи з ними на практичних завданнях
- Навчити персонал перевищувати очікування клієнта та дарувати йому незабутній клієнтський досвід
- Диференціюватися від конкурентів за рахунок системи сервісу, яку досить складно повторити
- Підбирати, наймати і утримувати тільки той персонал, що має сервіс у ДНК
ВИКЛАДАЧ KMBS
АНАСТАСІЯ ВЛАДИЧИНСЬКА
З 2005 року змінює рівень сервісу в Україні та Росії. Єдиний сертифікований консультант з сервісу в Східній Європі, партнер компанії TheDijulius Group, USA (клієнти: Starbucks, Lexus, The Ritz-Carlton, Domino’s Pizza, Hallmark). В Україні працює з банками, IT-компаніями, приватними клініками, ресторанами та готелями. Основний напрямок – комплексна побудова системи сервісу в компаніях та робота з існуючими клієнтами замість постійного пошуку нових.
Зареєструватися можна за посиланням.
Читайте також: