Школа сервісу від kmbs

Як впливає рівень сервісу на бізнес-показники вашої компанії і як побудувати систему високого рівня сервісу.

АУДИТОРІЯ ПРОГРАМИ:

ПРОГРАМА ВІДКРИВАЄ МОЖЛИВОСТІ:

ВИКЛАДАЧ KMBS

АНАСТАСІЯ ВЛАДИЧИНСЬКА

З 2005 року змінює рівень сервісу в Україні та Росії. Єдиний сертифікований консультант з сервісу в Східній Європі, партнер компанії TheDijulius Group, USA (клієнти: Starbucks, Lexus, The Ritz-Carlton, Domino’s Pizza, Hallmark). В Україні працює з банками, IT-компаніями, приватними клініками, ресторанами та готелями. Основний напрямок – комплексна побудова системи сервісу в компаніях та робота з існуючими клієнтами замість постійного пошуку нових.


Зареєструватися можна за посиланням.


Читайте також:

#