Лекція “Secret Service: Як зробити ціну неважливою для клієнта?”

– Чи реально зробити так, щоб клієнти не задумувались про ціну та не мали жодного уявлення, скільки аналогічний продукт чи послуга коштують у ваших конкурентів? На IDEA-події з Анастасією Владичинською будемо обговорювати такі питання: Як зменшити важливість ціни для клієнта і зберегти його лояльність? Як створити такі внутрішні системи персоніфікації досвіду клієнта, які б викликали запитання: "Як вони це зробили?", "Звідки вони про це дізнались?", – кажуть організатори.


ВИКЛАДАЧ. АНАСТАСІЯ ВЛАДИЧИНСЬКА

З 2005 року змінює рівень сервісу в Україні та Росії. Єдиний сертифікований консультант з сервісу в Східній Європі, партнер компанії TheDijulius Group, USA (клієнти: Starbucks, Lexus, The Ritz-Carlton, Domino’s Pizza, Hallmark). В Україні працює з банками, IT компаніями, приватними клініками, ресторанами та готелями. Основний напрямок – комплексна побудова системи сервісу в компаніях та робота з існуючими клієнтами замість постійного пошуку нових. Анастасіє має диплом MBA in Customer Experience, та є сертифікованим експертом з клієнтського досвіду (Customer Experience Executive Academy, OH, USA).


Зареєструватися на подію можна за посиланням.

#