KMBS Idea Days: Маркетингова стратегія: залишити не можна трансформувати

– Жоден бізнес не може тривалий час бути успішним без оновлень, а іноді – і без кардинальних змін. Без змін ключового продукту, перегляду бізнес-моделі або омолодження бренду. Трансформація вимагає сил, ресурсів, часу, а головне – внутрішнього наміру. І тут дуже важливо не упустити момент. Інакше прийняте невчасно рішення може обійтися надто дорого. То як визначити "лінії розлому" для розробки нової маркетингової стратегії? А якщо ви шукаєте шляхи професійного та особистого розвитку, відчуваєте потребу в якісних змінах та замислюєтесь над отриманням системної бізнес-освіти, запрошуємо вас на зустріч з kmbs, – кажуть організатори.


Формат зустрічі: неформальне спілкування за чашкою кави. Деталі та реєстрація – тут.


Викладач Олена Мальцева.

Екс-генеральний директор "Companion Group" [журнали Комп&ньоН, Стратегії, Фінансист, Професор Крейд]. Розробник і куратор проектів видань "Стратегії" та "Професор Крейд", надихаючого проекту "Перезавантаження". Укладник серії видань "Вы или Вас. Стратегии, с которыми побеждают". Олена закінчила факультет менеджменту Київського державного торговельно-економічного університету. Вона – кандидат економічних наук. Має майже 20 років досвіду викладання маркетингових курсів. В аудиторії Олена ділиться своїм досвідом роботи на позиції директора з маркетингу, запуску ефективних бізнес-проектів з нуля, репозиціювання існуючих продуктів та брендів, побудови системи результативного маркетингу в компаніях. Автор першої в Україні Школи тотального маркетингу kmbs.


0 #