Під час обстрілу Києва вночі 17 червня постраждав швейний цех ужгородського бренду SHPALTA, де вже на завершальному етапі було виготовлення нової колекції “Бабусине літо”.
— Згоріла вся будівля, в тому числі й наша, але нам вдалося врятувати дві швейні машинки, — розповіла Varosh власниця бренду Альона Загоруйко. — І дуже добре, що не було дівчат ще на роботі, бо це сталося десь біля 7-ї ранку. Всі вироби, які там були, частково згоріли, дещо в сажі і не придатні до відновлення… Там була вся наша літня колекція, яку ми мали презентувати у середу — “Бабусине літо” — ранери, серветки і хустинки.
Тепер, за словами Альони Загоруйко, машинки перенесли на виробництво, де від удару тільки вилетіли вікна. і будуть відновлювати колекцію.
Локальна закарпатська хустка: ужгородка Альона Загоруйко створила стильний жіночий аксесуар
— Ми працюємо в сегменті B2B, тобто працюємо з брендами, у нас там було дуже багато корпоративних замовлень. Тому ми не можемо дозволити собі простоювати довгий час: у нас працює 12 швачок і виходить, що в нас безперервне виробництво і від отримання замовлення до готового товару в нас іде максимум 3 дні. Релокуватися в Ужгород ми не можемо, хоча й позиціонуємо себе як ужгородський бренд.
Для відновлення колекції команді потрібно тижні 2, каже власниця бренду.
Нагадаємо, у квітні, напередодні Великодня SHPALTA представив нову колекцію хусток і домашнього текстилю, присвячену одній з найдавніших церков України — Горянській ротонді.
Зоряна Попович, Varosh
Фото надані Альоною Загоруйко
Не пропускайте цікаве з життя Закарпаття! Читайте більше в наших соцмережах — Facebook та Instagram.