Новини

Шостий закарпатський City Quest: ігровий майданчик площею понад 40 тисяч кілометрів?

4 Грудня 2014 2 242

В один морозний передзимовий вечір впродовж 3-ох годин кілька десятків людей борознили простори Ужгорода, світили ліхтариками, чіплялися до людей на вулицях із дивними запитаннями і шалено напружували нейрони в свої головах. Саме мозкову активність і фізичну спритність вони обрали замість улюбленого телешоу, вечері в ресторані або інтернет-серфінгу. Нещодавно пройшов 6-ий закарпатський City Quest, учасники якого отримали ігровий майданчик площею понад 40 000 квадратних кілометрів.

Що забули пірати в Ужгороді, які місця вони облюбували, з якими місцевими жінками крутили романи, як правильно побудувати піратське судно – приблизно з такими питаннями зіштовхувалися ужгородські гравці у квест. Проте знаходити вірні відповіді було не так вже й легко, як це може здатися на перший погляд. Не всім командам вдалося без підказок вгадати, що Джек Горобець віддавав перевагу жінкам з іменем Зіна. Або, де та як знайти румунського фахівця, якого можна впіймати між рейсами його кораблів впродовж 2 годин і 8 хвилин.


Не обійшлося без курйозів, які організатори не могли передбачити. На одному із завдань, яке вимагало відвідати ринок Нива, юні ромські бізнесмени не розгубилися і продавали необхідні для гри коди спочатку за 5, а згодом вже і за 50 гривень. Реакція оргкомітету на таку ситуацію супроводжувалася широкою посмішкою. Але дівчата зізналися, що вони залюбки чекають на допомогу у створенні гри, а дата проведення наступного квесту залежить від кількості отриманих запитів.

Ми поспілкувалися з основним механізмом побудови головоломок – це Євгенія Безик і Олеся Калабішка. 

"В цю гру ми залучили ще одну людину, звати її Настя. Вона вносила свої ідеї і свіжі погляди. Було трошки легше в цьому плані.

Ми занурилися в атмосферу піратів, знову передивилися фільм "Пірати Карибського моря". Але до цього не можна було сильно прив’язуватися.

Найцікавіше було створювати карту, адже це була система завдань. Ми її власноруч малювали, видумували і оформлювали. Ми старалися зробити все під старовину, обпалювали папір і засмерділи всю квартиру.

Жодних складних ситуацій під час гри не виникало, претензій ніхто не подавав. Нові команди, котрі ще не розуміють, що до чого, після кожного завдання і кожного знайденого коду дзвонили з питанням "Ну що, ми тут знайшли Q78, це те що треба?". Насправді, це було щось зовсім не пов’язане з грою. Вони просто недослухали і трохи помилялися.


Час витрачений на підготовку дуже важко визначити. Іноді, коли є натхнення, можна за короткий термін написати багато завдань. Буває, що є певна заковика і може пройти декілька днів, щоб ми якось зашифрували локацію.

Щодо наступних ігор у нас багато ідей. Але зараз з’явилася дуже велика проблема. Раніше ми майже кожен день були разом, так як працювали в одному місці і нам легше було вигадувати квест. Тепер ми живемо в різних містах, в Ужгороді і Мукачеві, тож телефоном все досить важко вирішувати.

Ми робимо це все заради емоцій учасників. Ми неймовірно щасливі, коли бачимо наскільки сильно всі радіють від гри. Головне – це принести багатьом людям купу хороших позитивних вражень".


Коментарі учасників:

Іра, команда Барбос


"Дуже кльова драйвова гра. Ми грали вперше і все було чудово. Хоч і посіли 12 місце, продовжимо грати в будь-якому випадку".


Мирослав, команда MADRIDERS


"Було дійсно цікаво. Траплялися важкі завдання, де треба було добряче подумати. Наприклад, головоломка з медіаною. Сьогодні грали втретє, опинилися на 7 сходинці і в порівнянні з попередніми квестами, ми просунулися вверх турнірною таблицею".


Алла, команда COMON

"Я ще жодної гри не пропустила. Повинна зауважити, що з кожним разом стає все важче і важче, але інтерес тільки додається. City Quest об’єднує з моїми друзями, виникає справжній командний дух. Ми багато дізнаємося один про одного. Тепер я точно знаю у кого який рівень IQ. Далі будемо грати лише цим складом команди і чекатимемо з нетерпінням наступної гри. Ми посіли 6 місце через маленьку необережність, яку всі можуть допустити".



Участь у City Quest надає кращу можливість перевірити рівень інтелекту, ніж безкінечні онлайн тести. Задачі розв’язувати легше, ніж гіпотезу Рімана або теорію Галуа. Використання власного фізичного потенціалу куди корисніше, ніж, скажімо, бар хопінг. А щирі посмішки та дитячий захват дорослих людей, які підписуються на участь, важко з чимось порівняти. Для того, щоб в цьому переконатися, обов’язково зареєструйте свою команду у наступній грі.

Більше фото з квесту дивіться у галереї.


Читайте також:

Олександр Кіпа, Varosh

0 #