Старт програми 19 вересня. Тривалість – 2 дні.
– Перша особа компанії – управлінець і власник бізнесу має бути головним маркетологом компанії, – кажуть організатори.
Екс-генеральний директор "Companion Group" [журнали Комп&ньоН, Стратегії, Фінансист, Професор Крейд]. Розробник і куратор проектів видань "Стратегії" та "Професор Крейд", надихаючого проекту "Перезавантаження". Укладник серії видань "Вы или Вас. Стратегии, с которыми побеждают". Олена закінчила факультет менеджменту Київського державного торговельно-економічного університету. Вона – кандидат економічних наук. Має майже 20 років досвіду викладання маркетингових курсів. В аудиторії Олена ділиться своїм досвідом роботи на позиції директора з маркетингу, запуску ефективних бізнес-проектів з нуля, репозиціювання існуючих продуктів та брендів, побудови системи результативного маркетингу в компаніях. Автор першої в Україні Школи тотального маркетингу kmbs.
Для вступу потрібно заповнити аплікаційну форму.
Контактна особа: Марина Бокоч / тел.: + 38 (066) 144 18 54 / + 38 (098) 916 02 44 / email: ZARR.org@gmail.com