Мода - Архів

“Т-стиль”: ужгородська компанія на виставці текстилю у Німеччині

9 Лютого 2015 4 331

Минулого місяця торгова марка "Т-Стиль" з Ужгорода представила свою колекцію на масштабній виставці текстилю – "HEIMTEX – 2015", що проходила у Німеччині, місті Франкфурт-на-Майні. Це перша і єдина кампанія з України, що займається інтер'єрним тестилем, яка достойно представила свою колекцію тканин на такому високому рівні. І ця кампанія – з Ужгорода.

Власниця салону Олена Талапа розповіла нам про те, як відбулася виставка, її результати, майбутніх партнерів та світові тенденції у текстильному оформленні інтер’єрів. Далі пряма мова.


Це не перша виставка в житті моєї компанії. Є багаторічний досвід участі у подібних заходах у Києві (Design Living Tendency, Дім і Декор). Я і моя вірна команда справжніх фахівців до заходів такого рівня завжди готуємося дуже серйозно та відповідально. Але міжнародний рівень заходу більше, ніж за півроку до його початку, тримав нас у тонусі. Це був іспит на справжній професіоналізм. Нервувати було безліч причин – від політичної ситуації в нашій країні, труднощі з митним оформленням, візами, пошуком спеціалістів зі знанням іноземних мов до безпосереднього оформлення нашого стенду. Це виставка не тільки не в рідному місті, а й в іншій країні, де інша мова та культура.

Разом з тим, піврічна масштабна підготовка була не марною. Ми здивували текстильний світ своєю появою. Для нас відкрилося багато перспектив. Ми розраховували підкорити країни Європи, а підкорили і країни Близького Сходу.

Більше того, після того, як ми побачили, хто ж є нашим покупцем і майбутнім партнером, нам стало шкода, що багато пропозицій для них ми просто не привезли. Тож на виставку в наступному році вже матимемо чудовий досвід.

Ми не переживали через колекцію тканин, з якою виставлялися, більше переймалися через те, як сприйматимуть компанію з України. Адже ситуація у нашій державі дуже нестабільна, курси валют коливаються, з митницею проблеми. На жаль, деякі побоювання справдилися. Частина потенційних партнерів й направду через ці нюанси не готові були говорити ні про яку співпрацю, тільки-но дізнавалися, що ми з України.

Звісно, були й приємні несподіванки, коли людям було байдуже звідки ми і яка ситуація в країні. Головне – це якісний продукт і довготривала співпраця. Чудово зустріли нашу пропозицію партнери з Великобританії, Німеччини, Польщі, Литви, Естонії, Катару, Кувейту, Ірану, Саудівської Аравії та ОАЕ. 

Якщо ж говорити про організацію таких масштабних виставок, то я точно можу сказати, що у Києві вона була навіть кращою, ніж у Німеччині. Тут одразу попередили, що ніхто ні за що відповідальність не несе, і що учасники мають самі охороняти свою продукцію. На сусідніх стендах дехто навіть залишався спати, аби нічого не пошкодили і не поцупили. Тоді, як у Києві стенди були під постійною охороною.

Наших потенційних партнерів дуже дивували наші низькі ціни. Несподіванкою для нас стало те, що нашими тканинами зацікавилися деякі брендові ательє з пошиття ексклюзивного одягу. Сьогодні дуже модно шити верхній одяг з жакарду та гобелену для меблів. 

Товари, що були представлені на цій виставці, дуже високої якості. Власне, на такі заходи текстиль низької якості потрапити просто не може. Що ж до тенденцій текстильної інтер’єрної моди, то коли ти просто відвідувач, у тебе одне враження, а коли ти учасник – зовсім інше.

Коли ти відвідувач – висновки робиш із того, що побачив, що саме пропонують відомі бренди і молоді дизайнери. Коли ти учасник – ти спілкуєшся безпосередньо зі споживачами продукції, які шукають щось конкретне. Так і формується пропозиція на наступний сезон.

Нас дуже здивували вподобання партнерів. В Арабських Еміратах просять тканини з абстрактним малюнком, у Європі – зі східними мотивами, важку класику. Все ж сплетіння культур настільки сильне, що одні намагаються європеїзуватися, а інші – переймають смаки сходу через переселенців у Європі.

Якщо ж загалом про тенденції, то продовжують бути у моді квіти. Щоправда, не дрібні, а величезні. І чим більше, тим краще. Також у великій шані оксамит. Дуже великої уваги світ приділяє технології виготовлення тканини. Тобто, чим вона складніша, тим більше цінується. Український же покупець поки над такими речами не замислюється. В Європі можуть купити штори з натурального льону, який просто неможливо випрасувати. У нас же перше, що спадає на думку – що я буду робити зі шторами після прання?

Наші пропозиції відрізнялися від іноземних колег своєю багатоплановістю. Часто відомі бренди пропонують лише щось одне – класику або, скажімо, східні мотиви. У нас же можна знайти тканини в різних стилях.

Наші українські колеги, які бачили на якому рівні ми представили продукцію на цій виставці, кажуть, що ми взяли дуже серйозну висоту. І ми дуже вдячні їм за таку оцінку. Ми хочемо бути прикладом і для інших компаній, які не наважуються на такі кроки. Приємно, що після виставки до нас звернулося і кілька великих українських компаній з пропозиціями щодо співпраці. 

Участь у HEIMTEX не була для нас самоціллю. Це лише один з кроків, який ми мали пройти цього року. Попереду чимало роботи, ідей та проектів. Але я однозначно можу сказати, що наступного року ми також обов’язково будемо докладати всіх зусиль, щоб знову взяти участь у такій важливій події для світової текстильної та інтер’єрної індустрії.


Контакти:

Varosh

0 #