Мода - Архів

ТОП-5 найбажаніших на Закарпатті брендів одягу

11 Квітня 2013 12 488

На щастя, усе більше закарпатців мають змогу, хочуть та обирають одяг в брендових магазинах. Звісно, про Dolce&Gabbana, Giorgio Armani та Gucci ми поки лише мріємо, та й чи потрібно воно нам.

В останні кілька років шалено популярними стали бренди одягу, які розраховані на середній клас. Утім, на Закарпатті їх днем з вогнем не знайдеш. Як наслідок, ужгородці їдуть на шопінг у Львів, Київ, Угорщину, Словаччину. Тому й в угорській Ньїредьгазі та словацькому Кошіце продавці вже потрохи починають розуміти українську мову.

Ми вирішили запитати у наших читачів та підписників у соціальних мережах, яких брендових магазинів їм не вистачає на Закарпатті. Тож, ТОП-5 найбажаніших брендів одягу:

ZARA

Іспанського бренду ZARA нашим читачам найбільше бракує на Закарпатті. У той час, як речі від бренду можна знайти у кількох стокових магазинах Ужгорода та Мукачева. Утім, це переважно одяг ще минулих колекцій, подекуди не надто актуальний у цьому сезоні. Що ж до найближчого фірмового магазин, то він є у Львові. В Ньїредьгазі та Кошіце цих магазинів також немає. Шанувальникам бренду доведеться їхати хіба що у Дебрецен.

Довідка:

Zara — флагманська торгівельна мережа групи компаній Inditex Group, що належить іспанському магнату Amancio Ortega, який також володіє такими брендами як Massimo Dutti, Pull and Bear, Oysho, Uterqüe, Stradivarius та Bershka.

Штаб-квартира компанії розташована в Ла-Коруньї. Саме тут, у 1975 році відкрився перший магазин Zara.

Прийнято вважати, що Zara потрібно всього два тижні — від розробки нового дизайну до надходження його на полиці магазинів. Zara розробляє близько 10 000 нових речей на рік.

Директор будинку моди Louis Vuitton Daniel Piette описав Zara, як "можливо, найбільш інноваційну і руйнівну мережу роздрібної торгівлі у світі". Zara також була описана як "іспанська історія успіху" на CNN.

H&M

Ця шведська компанія, яка пропонує відносно недорогий та доволі якісний одяг, в Україні не представлена зовсім. Хоча H&M – найбільша в Європі мережа, яка має понад 2 000 бутиків у 35 країнах. Тому власники закарпатських магазинів зі стоковим одягом успішно цим користуються — завозять старі колекції H&M та продають їх, подекуди, за ціною вищою, ніж роздрібна у фірмовому магазині. Найближчі бутіки у Ньїредьгазі та Кошіце.

Довідка:

H&M (Hennes & Mauritz) — європейська компанія одягу зі штаб-квартирою у Стокгольмі. Компанія виробляє недорогий одяг. Окрім нього, пропонує ще й різні товари для інтер’єру: подушки, текстиль і т. д.

У компанії працює близько 80 000 співробітників, обсяг продажів у 2009 році склав 118 700 мільйонів шведських крон, разом з ПДВ.

З 2004 року компанія ввела у практику випуск колекцій у співпраці з відомими дизайнерами. Так, в листопаді 2004 року у деяких магазинах H&M була представлена колекція Карла Лагерфельда. Преса повідомляла про величезний ажіотаж на ці речі, у великих містах колекція була розпродана за годину.

New Yorker

Німецька компанія New Yorker посіла третє місце у нашому рейтингу. На відміну від двох попередніх марок, у бутиках New Yorker знайти класичний одяг не можливо. Передусім, колекції розраховані на молодь: джинси та спортивний одяг. Його доповнює широкий спектр аксесуарів та нижньої білизни. Найближчі магазини бренду у Ньїредьгазі та Кошіце.

Довідка:

New Yorker – бренд зі світовим ім’ям, який не тільки випускає одяг згідно з новими тенденціями, але і є одним із законодавців молодіжної моди.

Керівництво компанії спонсорує і підтримує безліч молодіжних концертів та акцій. Відповідно, багато колекцій представляють світові зірки: Кайлі Міноуг, Мадонна, Леді Гага та інші.

Bershka

Ще без одного іспанського бренду не уявляють своїх шаф закарпатці. Bershka – марка молодіжного одягу, яка входить до однієї торгової групи з лідером нашого рейтингу ZARA. Серед інших брендів, що належать цій групі – Bershka є одним з наймолодших і найпопулярніших. Власне, одягу бренду теж вистачає у закарпатських стоках. Утім, він також продається за завищеними цінами. Найближчий магазин у Львові.

Довідка:

Протягом двох років бренд відкрив понад сотню магазинів і чітко побудував позицію на ринку моди. Після 10-ти років роботи Bershka вже має понад 600 магазинів у 42 країнах світу. Штат дизайнерів бренду налічує 50 спеціалістів, чий творчий потенціал спрямований виключно на сучасну молодь.

Pull and Bear

Pull and Bear – черговий іспанський бренд із тієї ж групи, що ZARA та Bershka – останнє місце у п’ятірці найбажаніших марок для наших читачів. Магазини молодіжної марки відомі своїм андеграундним інтер’єром і драйвовим музичним акомпанементом. Їх вдосталь в Україні, та найближчий з них у Львові.

Довідка:

Бренд з’явився у 1991 році – у час універсального та унісекс одягу. Бренд будував концепт на підставі певних бар’єрів між чоловіками і жінками. Ніякого шовінізму – мова йде виключно про одяг. Перші магазини відкрилися у Португалії. У 1998 році марка розширила ринкову орієнтацію і додала до свого портфелю лінію жіночого одягу.

Віталій Глагола, Varosh.com.ua

У матеріалі використані фото та інформація із сайтів брендів

0 #