Життя

Твій центр розвитку: як навчити дитину іноземній мові граючись

2 Вересня 2019 1 146

Едуард Балога однаково вільно спілкується українською та угорською мовою. Цим фактом не особливо здивуєш на Закарпатті, та все ж навіть тут це рідкість, коли цими дуже різними мовами володіють одночасно як рідними. У Едуарда виходить. А ще він спілкується англійською та німецькою. Іншими словами, поліглот.

Trc 071 1

Тому не дивно, що вже майже 7 років Едуард разом з колегами навчає мовами інших у своєму Центрі Розвитку. Думаємо, чимало читачів Varosh були або є його студентами. Та що там, засновник нашого видання Дмитро вчить у Едуарда угорську.

Мовний центр – це маленька сімейна справа. І тому що Едуард розвиває його разом з дружиною, і завдяки атмосфері в закладі. А ще поза роботою Едуард та Маріанна виховують 2-х доньок – Мірі та Мей (звучить, чи не так? – ред.).

Півроку тому батьки взялися шукати для старшої доньки, якій зараз трошки більше 4 років, позашкільний заклад, де дівчинка могла отримувати додаткові знання, спілкуватися з однолітками та розвиватися. Спробували кілька закладів в Ужгороді – і… вирішили заснувати власний центр розвитку для дітей на базі існуючої мовної школи.

Так кілька місяців тому в обласному центрі Закарпаття на вулиці Заньковецькій (колишні корпуси ЗакДУ) відкрився «Твій центр розвитку».

003

–  Ми відверто були незадоволені тим, як викладють в позашкільних закладах для дітей Ужгорода, в які ми віддавали нашу доньку. Якось все шаблонно – прийшов, сів, вирізав щось, дали листочок, і дитина пішла додому. Це сумнівна методика з точки зору засвоєння знань. Крім того, діти повинні рухатися, експериментувати, досліджувати і через ці практики вивчати мови та інші предмети. Банально, можна порівняти, як легко дітям запам’ятовується щось через ігри, квести чи навіть ті ж челенджі на Youtube. Тобто освіта через дію та взаємодію – найкраща методика, при чому не тільки для дітей та дорослих. Саме на цьому принципі побудований увесь навчальний процес у центрі, який ми заснували. Ключова ідея – активність. Дитині показують щось, обговорюють в групі не більше 7 дітей, разом повторяють під час вправ і за декілька занять дитина вивчає до 10 дієслів назаджи, розуміє їх, відчуває, вміє застосувати в розмові, – пояснює Едуард.

Tcr 057 1

Tcr 060 (1)

Tcr 055 Tcr 070 Tcr 040 Tcr 007

Інший підхід центру – поєднання кількох напрямків розвитку дитини:

– Для нас як батьків накладно дитину возити на один гурток, тоді на інший, особливо, якщо це все ще в різних куточках міста. У нас у центрі в межах одного класу чи групи можна вчити мову, танцювати, стрибати та займатися іншими активностями для розвитку дитини. Звичайно, це не професійні танці. Але ми і не ставимо собі за ціль підготувати з дітей професійних танцівників. Наша ціль – повноцінний фізичний та інтелектуальний розвиток, – підкреслює Едуард.

У центрі розвитку є 3 аудиторії: одна з них – спортивна, друга – мультимедійна, а третя – для story reading. Кожний тиждень навчання у дітей має конкретну тему. Заняття проходять 3 рази на тиждень, тож діти вивчають усе в трьох різних аудиторіях та різними форматами.

Tcr 023 Addse

– Приміщення – капітально відремонтовані та адаптовані саме під динамічний навчальний процес. До прикладу, система кондиціонування повітря. У нас вона працює постійно, а не в режимі провітрювання раз на годину по 15 хвилин. Цього вже давно недостатньо для дітей, тим паче, коли в нас формат навчання передбачає постійний рух та взаємодію, – додає Едуард. – Також у коридорі є великий екран з відтворенням того, що відбувається в кожній аудиторії. Таким чином батьки в будь який момент можуть поглянути, чим займається їхня дитина і як проходить навчальний процес без його переривання. Ще одна важлива річ, як на мене, це опція довозу діток до центру. Наш адміністратор привозить до 5 дітей на заняття, які починаються о 15:00 – 16:00, коли батьки на роботі. Останні треба лише забрати дітей уже ввечері. Також у нас є Play Station (сміється). Але це не стільки безпосередньо для навчального процесу, скільки для заохочення та мотивації. Діти люблять гратися, в тому числі в комп’ютерні ігри, тому це нормально, якщо наші учні можуть погратися між, до або перед заняттями.

Tcr 024

Викладачі центру – студентки магістратури УжНУ. Одна вчителька, Вікторія, вже є дипломованим спеціалістом. Головні вимоги до викладачів – знання мови та любов до дітей. Саме через вчителя діти хочуть або не хочуть йти на заняття. Тому тут цьому приділяють велику увагу.

– Ми дуже ретельно відбираємо команду, постійно працюємо колективом, обговорюємо методики, прийоми, ділимося один з одним досвідом – що працює, що ні, на що діти краще реагують, на що ні. Методологія викладання та підхід до дітей – це один з найважливіших пріоритетів у нашій роботі. Ми намагаємося поєднати і досвід викладання кожного з нас, і нові підходи до викладання, – наголошує Едуард.

У центрі розвитку наразі є 2 вікові групи дітей – від 4 до 6 та з 7 до 9 років. Але мови тут можуть й старші – як діти, так і дорослі. Це вже більш класична методика.

– Ми запрошуємо до нас діток від 4 до 6 років. Хочемо бути тими, хто дасть їм ґрунтовні знання перед школою. Дітки часто не хочуть йти на англійську або іншу мову, бо монотонні заняття їх просто виснажують. Ми ж можемо дати можливість дитині полюбити мову, бо без цього ніяк, – каже Едуард. – А вже найближчим часом ми плануємо відкрити також спортивну студію для дорослих з кросфітом, танцями та фітнесом, аби батьки наших дітей могли також гарно провести час та порухатися, поки їхні діти в нас на заняттях.

І наостанок, вже незабаром у центрі можна буде скласти тести та отримати сертифікат найпопулярніших міжнародних систем оцінювання як то TOEFL, IELTS та інші.

Більше подробиць про «Твій центр розвитку», графік занять та інші можливості для ваших дітей та вас особисто дізнавайтесь за контактами закладу:

Tcr 009 1

Tcr 086

 

Varosh, матеріал є партнерським, але не рекламним.

0 #
# іноземні мови # мова # мовна школа # Твій центр розвитку