Місця

“Sister’s”: крамничка, де продається українське

13 Червня 2014 6 761

Мас-маркет не балує нас ані цінами, ані сервісом: великі натовпи людей у гігантських шопінг-моллах, невиправдані ціни за неякісні речі, надокучливі продавці, вічні "купуй два за ціною одного". Якщо ви все таки купили собі нову кофту, будьте готові, що у такій самій кофті ви побачити іще як мінімум з десяток людей. Але для тих, кого це не влаштовує є альтернатива.

Альтернатива – це маленькі затишні крамнички, де за помірну ціну можна купити дизайнерські речі і просто гарно провести час. Саме до таких належить "Sister’s", що знаходиться у центрі Львова.


Розфарбовані стіни, безліч красивих дрібничок, вазонки з квітами, фотографії, зручні крісла, розмальовки і олівці на випадок відвідувачів з дітьми, чай, запах нового одягу, хороша музика і завжди усміхнені костюмери замість нав’язливих продавців-консультантів. А усі речі, які ви там знайдете зроблені в Україні.

Про "Sister’s" мало хто знає навіть у Львові, бо вони не рекламують себе на кожному кроці, як це роблять великі бренди. Найкраща реклама для них – це "сарафанне радіо".

Незважаючи на те, що крамничка досить маленька, тут є все: від білизни і аксесуарів до вечірніх суконь і верхнього одягу, немає хіба що взуття. Є навіть чоловічий одяг, але поки що його небагато. Кожного тижня у "Sister’s" з’являється щось нове, найпопулярніші бренди, які представлені у крамниці, виготовляються в Україні: "100%" (Hundred percent), "Vesela", "Landloper", "Mr stoychik". Щодо цінової політики, то тут теж повне різноманіття: від недорогих аксесуарів, які коштують не більше 100 гривень, до вечірніх суконь, за які потрібно заплатити 500-800 гривень.

Багато хто плутається перекладаючи назву "Sister’s" як "сестри", натомість правильний варіант – "сестрине". Саме "сестрине", бо творці магазину хотіли, щоб купуючи у них, дівчата ніби позичали з шафи старшої сестри розкішну сукню, про яку давно мріяли.

Костюмери повинні приміряти речі, які щойно з’явились у магазині. Оскільки усі моделі шиються за екслюзивними дизайнерськими лекалами, то сидіти на фігурі вони можуть досить несподівано. Тому костюмери випробовують нові сукні на собі.

Зазвичай у магазинах фотографувати заборонено, тут навпаки – фотосесії заохочуються. Взагалі "Sister’s" позиціонує себе не просто як крамницю, а ще й як простір, де можна випити чаю, почитати або скористатись Wi-Fi. А якщо ви гуляєете зі своєю собакою, то її не змусять чекати на вулиці, а радо запросять подивитись на сукні разом з вами.


Олексій Токовенко, адміністратор, розповів детальніше про те, як було створено "Sister’s" і про те, як вони працюють зараз.

Історія "Sister’s" розпочалась у Києві близько дев’яти років тому. Тоді команда однодумців хотіла стоврити шоу-рум, де б виставлялися суто дизайнерські речі. Так з’явились магазини "Amsterdam", "Пушкін" і "Небеса". Після численних експериментів із простором і наповненням команда обрала назву "Sister’s" і вирішила продавати сукні від молодих українських дизайнерів.

Зараз є чотири магазини "Sister’s": два у Києві, один в Одесі і один у Львові. Також є магазини-партнери у Чернігові, Ужгороді та інтернет-магазин.

У "Sister’s" немає мети постійно слідувати загальним тенденціям в моді, вони надають перевагу стильним речам, натуральним кольорам і матеріалам. Намагаються представити усі стилі: від ділових та елегантних суконь, до молодіжного і спортивного одягу.

Особливістю "Sister’s" є те, що вони мають власне невеличке виробництво, яке розташоване у Львові. Там дизайнери можуть відшивати свої колекції для магазину. Загалом нові сукні з’являються кожного тижня, але моделі ніколи не повторюються. Дизйнери виготовляють приблизно по дванадцять екземплярів кожного виду, що дозволяє зменшити ціну за одну одиницю. Унікальність речі не втрачаєтсья, оскільки в кожен магазин потрапляє по три-чотири сукні.

Окрім готових речей, які є у крамниці, "Sister’s" шиє одяг на замовлення (при чому у кількості до двохсот штук, якшо раптом хтось з молодих дизайнерів вирішить зробити свою міні-колекцію), вони надають повний обясг послуг: від розробки дизайну до упаковки та бірки.

Дарина Корінь, Varosh


Фото: Сергій Галун

0 #