Ужгородський Зелений ринок може виглядати по-новому. Принаймні, причепуритися, отримати концептуальну айдентику, яка створить виразніший візуальний імідж. Камілла Болехан, графічна дизайнерка, випускниця Закарпатської академії мистецтв, розробила фірмову айдентику для центрального базару. Це її бакалаврська робота, яка фактично вже є готовим рішенням для нового стилю ринку. Керівник проєкту – Іван Небесник молодший, кандидат мистецтвознавства, викладач кафедри дизайну Закарпатської академії мистецтв.
Історія до теми: Як ужгородець Йосип Кобаль створив ребрендинг львівської дитячої лікарні, якій майже 100 років
Уявіть, що ви приходите на ринок, а там красиві, функціональні, навігаційні вивіски й таблички, які чітко показують структуру базару. Продавці вбрані у милі корпоративні фартухи й кепки, кожен відділ – у своєму кольорі. Продавці пакують вам продукти, страви у фірмові екомішечки і бокси. І ви берете каву з собою у картонному горнятку із відповідною символікою. А ще можете скласти покупки у гарний екошопер – це здорово для природи, і естетичніше за кислотний пластик. А ще милі листівки, візитки, стікери! Так, чому би ринку не мати власну художню поліграфію.
Якщо в Європі є гарні ринки, то чому в Ужгороді не облагородити свій. Колишня студентка академії власним дипломним проєктом пропонує готове рішення для міста.
Камілла пише у своїй праці, що ринок має суттєві переваги – розташування у центрі міста, а також фермерську продукцію. Нова яскрава айдентика сформує ідентифікацію ринку, смислову та візуальну єдність товарів, створить впізнаваний образ у свідомості цільової аудиторії, покращить сприйняття і запам’ятовуваність споживачем не тільки товарів ринку, але і всієї його діяльності.
Камілла намалювала логотип, підібрала шрифт, обрала кольори фірмового стилю – зелено-синій та помаранчевий, а також допоміжні для різних відділів ринку.
Корпоративний стиль – це не тільки красиво, а насамперед функціонально.
Новий імідж Зеленого ринку може змінити його зміст, концепцію, ідею, формат, і стати початком нового базару – чистого, якісного, європейського.
Varosh