Life

Myprofi: #заБАЗАРотвітили 

8 Жовтня 2019 311

«Авоськи — тренд нового сезону, а Louis Vuitton і далі штампує клітчасті сумки. Настав час повертати й базар!» —  подумали Myprofi і зробили його ребрендинг. Тож зустрічайте Brand Bazar — захід, що є унікальною платформою для брендів та бізнес-нетворкінгу, а також новий бренд для базару, де ви купуєте помідори.

За традиціями справжнього ринку туди ходять не лише за покупками, але й на інших подивитися та себе показати. Де ж ви ще зможете «полузгати сємки» з бізнесменами, послухати плітки маркетологів і піарників та «побазарити» з дизайнерами, медійниками й іншими активістами? Одним словом, щоб поспілкуватися з прогресивними та перспективними людьми вам на Brand Bazar.

Окрім назви, івент має багато спільного зі справжнім ринком. Організатори створили бренд базару зі своїм логотипом, лозунгом #заБАЗАРотвічаєм та мерчем. Тому з Brand Bazar вам неодмінно захочеться прихопити:

Зустрічали гостей івенту завсідниці ринкових палаток — бабусі з «сємєчками», упакованими в газетні конуси.  Ці бабусі не готували пиріжків, але їм добре відомий рецепт успішних продажів. Пенсіонерки маркетингу носять лише модні хустки та брендові фартухи, що вдало доповнює концепцію бренду базару.

На івенті підтримали сучасний тренд на еко-виробництво та обійшлися без поліетилену.  Увесь товар  загортався в газетки, продавалися еко-торбинки з оригінальним принтом, а фірмові футболки традиційно мірялися на картонці. Для фанатів «сємок» була готова ціла ванна добірних зерняток для фото і селфі. Офіціанти розносили напої, фуршетні столи чекали неформальної частини, а на даху готувалися до виступу Johnny Rides та запальних танців.

У свій п’ятирічний ювілей у компанії розповіли про історію заснування та плани на майбутнє. Подали це все тематично, під брендом базару. Читайте детальніше у інтерв’ю із засновником та генеральним директором Myprofi Олександром Загоруйко, виконавчою директоркою Маріанною Дробиняк та PR-менеджеркою Ганною Бонка.

Розкажіть про ідею створення бренду базару. Чому вирішили зробити таку нестандартну вечірку? 

Маріанна Дробиняк: Ідея івенту зріла довго і подекуди занадто емоційно. Коли моделюєш щось для себе, то завжди завищуєш планку і очікування. Ми розглядали десятки концептів, прокручували сотні думок про те як нетипово відсвяткувати свої 5 років. Якось о 22:00, сидячи на балконі офісу, ми просто видихнули і проговорили як кожен з нас хотів би відзначити цю дату. Подекуди це нагадувало базар, ми доволі голосно обговорювали ідеї, бо коли брейнштормиш щось своє — це завжди надемоційно. І так випадково, грою слів, з’явилась назва. Після чого вдалося ідеально продумати весь концепт.

Ми вирішили, що занурення в атмосферу зародження маркетингу у регіоні – це цікаво. Тому вечірка перетворилася на нетиповий базар 90-х! Унікальний tone of voice бабки з другого ряду, програма лояльності «трьох полуничок зверху» і перші шоуруми на картонці взимку. Зачепили хороші інсайти і вибудували на них концепт Базару. До речі, бренду базару до нас, здається, ще ніхто не робив і, можливо, ми задамо нову хвилю, яка наразі активно відбувається з брендингами регіонів.

Ганна Бонка: Формування будь-якої ідеї у концепт проходить етап, коли я задаю собі одне питання: «Чи достатньо користі та сенсу ми вкладаємо у цю ідею і чи захоче, до прикладу, Віталіна розказати про це комусь іншому?».  І з Brand Bazar, відверто, не все складалось, бо є крутий «Кураж Базар», від якого ми тащимось і хотілось крикнути: «Чому це ракету Ілона Маска придумали не ми, а якийсь Ілон Маск» (сміється). Це проходив/ла кожен/на кріейтор/ка і, напевно, тоді коли ти зосереджуєшся на чомусь унікальному, але водночас простому — і з’являються ракети. Так було з образом «кравчучки» (чи «клєтчатої мадярської ташки»). Це олдскул. Тут не треба нікуди летіти. Ми просто зійшлись на думці, що у нас буде нова айдентика базару, але зі звичними оку образами. Ми підтримаємо цим концептом всі тенденції, всіх екофрендлі гайс. Дивились зі свого балкону на базар у новому районі і подумали «а якщо, правда, зараз ми запускаємо ребрендинг цього базару і там не буде поліетиленових кульків з принтом вишиванки, а будуть круті брендовані авоськи чи мішечки для зважування овочів. А нехай там бабуся продає не у чепчику і фіолетовому халаті, а у крутій хустці і брендованому комбінезоні. А давайте на нашому базарі буде нарешті термінал. Давайте залишимо ці цінники на картонці і бананні коробки, бо тема». Ринок — це місце куди ходять всі, місце де зародились перші продажі та маркетинг. І своєю ідеєю ми хотіли продемонструвати, що базар без маркетингу довго не проживе. Ми захотіли зробити упаковку цього концепту і навіть думали про те як адаптувати його, наприклад, для Бессарабського ринку. Це дуже цікаво. Людям подобається фотографуватися із паперовим стаканчиком на заправці «ОККО. Ідеї потребують кави». Наш базар — це мейнстрімне і стильне місце, де теж захочуть не одне селфі зробити.

Олександр Загоруйко: Особисто для мене Brand Bazar — це нетворкінг та нове середовище для бізнесу. Ми зрозуміли, що традицій подібного бізнес-дрінку дуже не вистачає у регіоні. Цьогоріч, ми продемонстрували на своєму базарі бренди, які ми створили або надавали їм маркетингові послуги.  Це агентство безпеки СБМ, які відповідали за безпеку на івенті, таксі LimeJet, які підвозили наших музикантів, ательє меблів Hand, бренд десертів Maletta, мережа супермаркетів Spar, модний мед Pcholnik. Також рекламна агенція Idea, яка надрукувала всі наші ідеї. Вони, водночас, були партнерами Brand Bazar і це була своєрідна презентація їхніх послуг та продуктів. Велике дякую за те, що вони нас підтримали!

Коли ми почали активне промо базару, багато людей телефонували із запитаннями «що потрібно для того, аби у вас представити свій бренд?» і ми зрозуміли, що цього потребують. Це був маркет «Всі свої», тільки локальний. І так, ми будемо далі знайомити бізнеси з ідеями, з крутими брендами, ми привеземо сюди креативного директора Adidas, якщо буде такий запит. Ми хочемо і рухаємо це місто.  

Як тривала підготовка до Brand Bazar? Чим вона запам’яталась? 

Маріанна Дробиняк: Я б сказала, підготовка не забудеться ніколи. Вона зайняла два тижні і у цей період відбувалося чимало божевільного. Дизайнери, окрім, розробки крутого мерчу, брендбуку/презентації, їздили за сіном, фарбували ванну, шукали старі килими для фотозон. Піарниця домовлялася з акторками з нашого Драмтеатру, які грали роль «бабок-аніматорок». Нам, справді, хотілося займатись деталями і дрібничками: шукати хто б спік домашні чебуреки; придумувати і клеїти чудернацькі стікери; перевозити повний багажник вішалок та стільчиків.

Олександр Загоруйко: Я заходив у кабінет і чув як дівчата розпитують про розмір тюку сіна, замовляють центнер насіння або бачив як вони одягають манекен і фотографуються з ним. Може це виглядало і дивно, але процес, однозначно, запам’ятається, бо приносив задоволення.

031039098113

Скажіть, що чекає на цю ідею далі? Чи буде продовження історії? 

Олександр Загоруйко: Це питання, яке лунало найчастіше і я особисто дуже радий, що воно виникло одночасно у багатьох. Це говорить про те, що ми усе зробили правильно.

Для себе ми зрозуміли, що це хороша можливість збирати активну тусовку, представляти нові бренди і знайомити між собою уже відомі. І так. Базару бути!

Наступний захід відбудеться наступної п’ятниці 13-го, у березні, а після того – у листопаді 2020 року. Усі наші «базари» принципово  відбуватимуться у п’ятницю 13-го. Ні, це не пов’язано з нечистими силами, і ми, як маркетологи, дуже чудово розуміємо, що ця дата викликає незрозумілу стереотипну емоцію, але це якраз те, що нам потрібно. Незрозуміла емоція, в свою чергу, провокує інтерес і посилену активність. Це чудова нагода ламати всі стереотипи і надавати подіям нового значення.

Ганна Бонка: двіж був 13-го, але цей матеріал вийде далеко не через кілька днів після, бо базар. бо ми проти всіх канонів піару і сухих пост-релізів. і ці речення починаються з маленької літери після крапок. і швидше за все, цей абзац не відкоригує головна редакторка Varosh. бо нема правил у креативі. є кайф. від процесу, від ідей, від усвідомлення, що ти робиш щось вражаюче.

ми обов’язково розмістимо свій прилавок на одному з ужгородських ринків – це буде атракція. ми створимо цілий набір для «ідеальних базарних покупок», будемо продавати футболки, торби і розкачувати свою ідею. а потім знайдемо ще одну не менш унікальну локацію і запулимо ще один Brand Bazar для всіх. тільки на цей раз іменинник не ставитиме, ги:)

Розкажіть про компанію MyProfi сьогодні: чим вона живе, на чому спеціалізується? 

Маріанна Дробиняк:  Завжди глибоко вдихаю на цьому питанні. Ми маркетингова компанія, яка займається створенням і розвитком брендів, креативними рекламними кампаніями, стратегіями просування брендів онлайн і не тільки (видих). Насправді, все дуже індивідуально. Яка сфера, на якому етапі знаходяться бізнес-процеси, до чого готовий ринок. А ще робота залежить від того, які завдання ставить перед нами власник бізнесу. Ми задовольняємо попит споживачів чи формуємо його. Яка історія бренду і фідбеки тощо.

Кінцеве завдання – ідентифікувати бренд і підвищити його дохідність.

001002072088

Чи є щось таке, чим ви найбільше пишаєтеся за усі роки існування MyProfi? 

Олександр Загоруйко: Найбільше, я пишаюся тим, що за 5 років ми створили чудову віддану команду! Люди, які у нас працюють не ходять на роботу, не вичікують восьмигодинний робочий день, а створюють ціннісний продукт, прагнуть розвитку і займаються улюбленою справою. Маркетологи, графічні дизайнери, діджитал-спеціалісти, піарники, SMM-ники. Сьогодні ми дійшли навіть до нагальної потреби власного відеопродакшну.

Тішить, що ми даємо всі можливості для роботи крутих спеціалістів, докладаємо всіх зусиль, аби стимулювати їх ріст і навіть на якомусь етапі відпускаєм (ха-ха), адже деякі з них уже заснували власні маркетингові і SMM-агенції.

Чи маєте якісь особливі плани розвитку для Myprofi?  Може готуєтеся чимось вразити?

Олександр Загоруйко: За останній час ми зосередили багато уваги на власному продукті. Тому чекайте від нас кілька цікавих стартапів. Також зараз ведемо перемовини з Міжнародним аеропортом ім. Данила Галицького у Львові та кількома бізнесами у Австрії.

Яким ви бачите закарпатський ринок у маркетинговому розумінні? Чи є бренди, з якими хочеться працювати?

Олександр Загоруйко: Ми патріоти нашого краю, ми тут, ми долучаємось до місцевих ініціатив, ми завжди багато працювали над розвитком туристичної галузі регіону. Але сьогодні наші амбіції пов’язані, перш за все, із інтернаціональними брендами. Ми уже маємо досвід роботи закордоном, не будівельні роботи (сміється) і тому дуже хочемо розширятися і працювати у цьому напрямку. А значить будемо.

006015028046097

Чи є якісь точки відліку або проміжки часу, які за весь період існування компанії ви вважаєте ключовими, найуспішнішими? 

Олександр Загоруйко:

Чому бізнесу потрібен маркетинг? Назвіть основні причини.

Олександр Загоруйко: Потреба в ідентифікації; перенасиченість інформаційного поля і рекламного контенту (сьогоднішнього споживача нічим не здивуєш і уже недостатньо бути просто «якісним і надійним»); бізнесу потрібно себе хвалити. Але головне, що треба зрозуміти, маркетинг – це про те як заробляти більше.

5 років у вашій справі багато чи мало? 

Олександр Загоруйко: 5 років для маркетингової компанії у Нью-Йорку – мало, для Києва – добре, для Закарпаття – подвиг.

На правах реклами

Матеріал підготувала команда Myprofi та Varosh

12 #
# myprofi # маркетинг # ужгород