Ідеї

Navigator: навчальний проект для студентів-маркетологів

11 Червня 2019 342

12  студентів-маркетологів УжНУ працювали над розробкою концепту музичного фестивалю «ПИНТЯ» у Велятині протягом 5 воркшопів.

Брейншторми, на яких студенти розробляли соціальні опції для музичного фесту, формували головну ідею, разом з дизайнерами розробляли логотипи, айдентику для мерчу, підбирали хедлайнерів, фудкорти, фотозони, афіші, стратегії SMM-маркетингу. Це все практичні знання, якими з ними ділилася команда маркетингової компанії MyРrofi.

– Однією командою був продуманий концепт фестивалю у ламповій атмосфері з соціальною місією проти вирубки карпатських лісів. Основний меседж: «Не вирубуй ліс, врубай музику!». Інша команда пропрацювала ідею фестивалю, який культивує легкість та драйв. Вони актуалізували основного героя опришка Пинтю та представили його образ, використавши трендову ілюстрацію, – кажуть у компанії.

Чому команда MyProfi вирішила запустити проект «Navigator»?

– Сьогодні не достатньо бути просто перспективною компанією, яка змагається за репутацію та примноження капіталу. Бізнеси та бренди, в першу чергу, повинні мати певну соціальну відповідальність. Ми щоразу доносимо це своїм клієнтам, завжди моделюємо з ними глобальну місію у позиціонуванні їхнього бренду та активно долучаємо до соціальних ініціатив у регіоні. Проект Navigator зосереджений на співпраці з активною молоддю, студентством.

Pyntya1
Pyntya2Pyntya3

Тут важливі  два моменти. По-перше, ми маємо чимало практичного досвіду у сфері маркетингу, менеджменту, креативу та графічного дизайну і ми готові ним ділитися. Добре знаємо, що під час навчання в університеті не вистачає практики, а теорія з книжок дуже віддалена від реальності. Navigator – це своєрідна платформа для пошуку себе у професійній сфері. Відчути хто такі маркетологи, чи підходить тобі обраний вектор, як розвиватися у сфері дизайну та креативу і які ще можливості можна для себе  відкрити – це основні питання Навігатора.

По-друге, практика «раннього рекрутингу». Під час брейнштормів, лекцій та презентацій ми завжди приглядаємось до студентів і найактивніших запрошуємо на стажування у компанію. За подібним сценарієм до нас потрапила теперішня виконавча директорка компанії, яка спочатку пройшла стажування у фінансовій компанії,  а після спробувала себе маркетологом у нас.  Зараз у команді також працюють кілька студентів, які зрозуміли, що за день роботи можуть отримати інколи більше практики, ніж за місяць навчання.


Pyntya4Pyntya5
Pyntya6

Чи виправдали студенти ваші очікування?

– Студенти – це та цільова аудиторія, думку якої нам важливо було врахувати під час розробки концепту музичного фестивалю «Пинтя». Почути чим живуть, що цінують, які музичні вподобання, зрештою, який фестиваль потрібно організувати, щоб мотивувати саме їх прийти.

Головна цінність у тому, що вони абсолютно інакше дивляться на речі. Це феєричне покоління міленіалів, які можуть годинами говорити про техно-рейв, назвати топових виконавців, а потім розкритикувати їх. Це не історія про Ніцше та келих сухого червоного, виважений темперамент. Насправді,  з ними цікаво працювати, оскільки використавши правильні методи у комунікації, ти можеш вивести їх ідейно навіть на створення нано-технологічного девайсу і потенціал для цього є.

З кожної концепції, яку розробляли дві команди ми взяли цікаві ідеї з віжуалу, інтерактиву, месиджів та мерчу. Це вже пішло у підготовку до запуску музичного фестивалю «Пинтя». Партнер «Теплі води» як організатор фесту, подарував студентам сертифікати на відпочинок та запросив бути волонтерами заходу.

Як розвиватиметься проект далі? Чи це одноразова акція?

– Проект живе. Перший Навігатор ми реалізували у 2017 році, тоді працювали над розробкою бренду мережі піцерій. Цього року креативили над концептом локального музичного фестивалю «Пинтя». Формат круто працює: конкретна задача, конкретний замовник, 2-3 команди студентів, що змагаються проектами. Щороку ми додаємо багато цікавого: робимо відкриті презентації, стріми, застосовуємо нетипові моделі мозкового штурму і т.д.  Плануємо надалі продовжувати цей проект і є декілька ідей як залучити туди не тільки студентів, а й ширшу аудиторію людей, які хочуть змінити кут зору і спробувати себе у креативних професіях.

Текст: Ганна Бонка


Фото: Євген Кудрявцев

Дизайн постерів: Яна Гуйван та Ліна Кобрін

90 #
# маркетинг # навігатор # студенти # ужну