Ідеї

MyProfi: компанія, яка допомагає вивести бізнес на новий рівень

10 Липня 2016 3 904

В ужгородській компанії MyProfi кажуть, що ніша бізнес-консалтингу на Закарпатті абсолютно незаповнена. Підприємці не часто довіряють свій бізнес комусь ззовні, але є й такі, які знають, що краще за професіоналів не впорається ніхто.

Власник компанії Олександр Загоруйко переконує, що після кількамісячної роботи з кожним окремим клієнтом, прибутки закладів зростають, обслуговування стає кращим, а бізнес починає розвиватися у правильному напрямку.

– Наразі ми зосередили усю свою увагу на моніторингу, маркетингових дослідженнях, консультуванні малого та середнього бізнесу. Багато часу витрачаємо на якісний моніторинг ринку, адже офіційна статистика не завжди відповідає реаліям. І ми ретельно перевіряємо усі цифри, які отримуємо.  Допомагаємо замовнику зважити усі ризики. Зосереджуємо свою роботу на дослідженні купівельного потенціалу певного регіону, яка реальна картина та які відкриті ніші, які можна зайняти, – розповідає директор компанії Олександр Загоруйко.

У компанії MyProfi кажуть, що використовуючи базові правила підходу до клієнта, моніторинг ринку та його аналіз можна збільшити прибутки компанії на 30-35%.

MyProfi працює майже 2 роки. Комапанія постійно розширюється, збільшує кількість послуг та підвищує якість роботи з замовником.

– Сьогодні на закарпатському ринку ми одні. Інколи сюди приїздять кияни і працюють з певними підприємцями. Але наша принципова відмінність у тому, що ми не лише розписуємо, які саме є проблеми, ризики і т.д., але й працюємо разом з замовником на усіх етапах їх вирішення. Пропонуємо комплексний підхід. Ми залишаємо клієнта лише тоді, коли бачимо, що далі він може сам. Але залишаємо йому усі необхідні інструкції та контрольні точки, – розповідає Олександр Загоруйко.

Напрямки діяльності компанії:

– Ми досить тривалий час не могли знайти, з ким консультуватися. Зараз нарешті це питання вирішилося. Ми консультуємося з Європейським банком реконструкції та розвитку. Ми мислимо однаково. Вони зацікавлені у тому, аби ті гроші, які вони виділяють, були використані правильно і бізнес працював, а не збанкрутів через кілька місяців, – кажуть у компанії.

За 2015 рік компанія надала свої послуги 43 клієнтам. Це готельно-ресторанні комплекси, магазини, заклади громадського харчування та виробничі підприємства.

– Професійне вивчення ринку перед тим, як розпочинати бізнес, надзвичайно важливе. Закарпатські підприємці, на жаль, часто його недооцінюють. Але вартість послуг компанії, яка дасть розлогі відповіді на усі найважливіші запитання, а також зважить усі ризики, може окупитися за дуже короткий термін. Це може зекономити сотні тисяч доларів, які інколи можна просто "поховати", якщо зробити якісь необдумані кроки на старті, – розповідають у компанії.

– Сьогодні ми працюємо з будівельними компаніями, мережею канцелярських товарів, мережею магазинів іграшок, закладами харчування. Усі ці галузі ми детально проаналізували у кількох районах області і маємо чітке розуміння, як робити цей бізнес, – каже Олександр Загоруйко.

Незабаром MyProfi готується до презентації своєї діяльності закарпатцям, а також інстументів, які використовує у своїй роботі. Про неї ми обов’язково розповімо згодом.


Контакти:


Varosh

Фото: Олександр Смутко

0 #