Бізнес

Що таке стратегічний маркетинг: в Ужгороді пройшла дводенна освітня програма від kmbs

21 Вересня 2017 2 719

Перша особа компанії – управлінець і власник бізнесу – головний маркетолог, – головна теза навколо якої й побудована уся освітня програма.

В Ужгороді виявилося чимало управлінців готових до системних змін та налаштування власного бізнесу з правильним вектором розвитку.

Програма “Стратегічний маркетинг” розрахована передусім для керівників та ТОП-менеджерів, які приймають рішення на рівні системи; директорів відділу маркетингу; маркетологів та бренд-менеджерів, які прагнуть отримати системні знання про управління брендом та вміти обирати найоптимальніші стратегії та інструменти.

Викладач програми Олена Мальцева, екс-генеральний директор та укладник кількох видань, розробник і куратор їх проектів, надихаючого проекту “Перезавантаження”, кандидат економічних наук, протягом двох днів розповідала управлінцям закарпатських компаній про системне розуміння того, як працює бренд і як саме бренд-технології допомагають заробляти більше, підвищуючи вартість бізнесу; інструменти для ефективного управління власним брендом з урахуванням особливостей українського споживача; знання, як побудувати нову маркетингову стратегію, що дає результат у довгостроковій перспективі. А також про розуміння, як визначати результативність маркетингу та знаходити нові можливості для органічного зростання; розуміти, як говорити з маркетологами однією мовою та створити успішний бренд.

Олена Мальцева, викладач kmbs

Наше завдання – допомагати зі своєї сторони розвивати бізнес в кожному регіоні цієї країни, тому що ми вважаємо, чим ми більше конкурентоспроможні кожен в себе, тим більше ми конкурентоспроможні всі разом як країна. Глобально ми зацікавлені в тому, щоб всі взяли відповідальність на себе особисто. Ніхто не прийде і не зробить нам краще, ніхто замість нас не буде піднімати наш бізнес, бізнес регіону. Тільки ми самі особисто можемо починати робити краще для себе для своїх дітей, для клієнтів, для того, щоб наша область та Україна загалом піднімалася, росла.

Програма, з якою ми стартували Тиждень kmbs на Закарпатті – це маркетингова стратегія. Чому? Тому що з клієнта все починається. Немає клієнта – немає бізнесу. Тому ми вважаємо, що це річ, з якої важливо починати думати, будувати свій бізнес. Переконані, що головним маркетологом компанії є генеральний директор, власник, управляючий – та людина, яка робить цей бізнес, для якої це не порожній звук, для якої важливо, аби були клієнти, а найголовніше – його клієнти.

Алла Ліпінська, маркетинг-директор kmbs

Києво-Могилянська бізнес-школа існує в Україні вже 18 років і її місією є підготовка управлінської еліти, яка забезпечить якісні зміни в країні. Під елітою ми розуміємо людей, які готові брати на себе відповідальність за зміни не лише в рамках їх родини, бізнесу, а й ширших систем – вулиці, міста, регіону. Ми досить активно та системно інвестуємо в різні проекти задля розвитку нашої країни. Одним з напрямків програми Develop Ukraine є розвиток регіонів. 4 роки тому ми почали проводити наші програми не лише в Києві, а й Дніпрі, Одесі, Луцьку та Рівному. Цього року почали в Харкові, а також на Закарпатті.

Усе почалося з того, що до нас звернувся із запитом про співпрацю наш випускник Віталій Попович, який є керівником Агенції регіонального розвитку Закарпатської області, і тут наші інтереси та прагнення до якісних змін в регіонах співпали. Ми домовились і починаючи з вересня проводимо Тижні kmbs на Закарпатті.

Віталій Попович, керівник Агенції регіонального розвитку Закарпатської області

Особиста співпраця з Києво-Могилянської бізнес-школою з того, що я став учасником їхньої Executive MBA програми, яка тривала практично 2 роки. Ця програма була дуже насиченою, ми відвідали дуже багато регіонів України. Найбільше мене у всіх цих поїздках та програмах зачепили питання, які пов’язані зі зростанням регіонів та їх розвитком. Ми познайомилися з прикладами, коли забуті Богом місця, за незначний період ставали лідерами галузі, не тільки в своїй країні, а й у світі. Тому після завершення навчання ця співпраця продовжилася, адже я бачу в цій бізнес-школі не тільки бізнесову експертизу, а й роботу з більш масштабними речами – регіональним розвитком та розвитком держави.


Дізнатись більше про “Тиждень kmbs на Закарпатті” та зареєструватись можна у Марини Бокоч, менеджера Агенції регіонального розвитку Закарпатської області, (066) 1441854, (098) 916 0244, ZARR.org@gmail.com

Фото: Віталій Маріаш, для ILKO Gallery

0 #