Мода - Архів

Garcia: одяг з характером

4 Листопада 2013 7 076

Італійський бренд з іспанським ім’ям та голландськими інвестиціями. Вибухова суміш, чи не так? Три роки тому він з’явився і в Україні. Спочатку у Києві, потім ще у кількох містах. Трохи більше року назад познайомилося з брендом і Закарпаття. Зокрема, Мукачево та Ужгород.

Власник магазину, Володимир, розповів нам, що ж це за речі, чому вони так високо цінуються у Європі, але про них так мало знають в Україні. А також про якість справжнього деніму, політику ціноутворення на джинси та щомісячні нові колекції, які ніколи не повторюються.


– Garcia Jeans – один з брендів fashion-індустрії, що дуже швидко розвивається в Європі. Це більше, ніж 20 мільйонів товарів, проданих за останні 5 років у Голландії, Бельгії, Німеччини, Італії, Іспанії та інших європейських країнах.

Сьогодні у Європі одяг від Garcia Jeans представлений більш як у 200 монобрендових та в 2 000 мультибрендових магазинах. А отже, марка розвивається стрімко. У колекціях представлені і джинси, і сорочки, і куртки з деніму, і футболки, вовняні речі та трикотаж.

Бренд також створює оригінальні жіночі та чоловічі аксесуари: ремені, шарфи, шапки, рукавиці та шийні хустки.


Garcia позиціонує себе у трьох стилях: casual, urban style та high fashion street. Бренд відрізняється активним підходом до випуску колекцій – дванадцять на рік. Це дозволяє чуйно реагувати на моду, не втрачаючи при цьому своєї автентичності.

Що ж до історії бренду, то тут слід розібратися, адже усе, водночас, і чітко, і заплутано.

– Хтось каже, що це італійський бренд, хтось, що іспанський, інші – що голландський. Насправді ж це італійський одяг, який народився в містечку Урбанія, що у центрі Італії. Воно казково гарне та повністю відповідає духу Garcia. Та й взагалі, Центральна Італія суттєво відрізняється від решти країни. У кожного містечка тут своя неповторна історія і практично усюди присутня бодай маленька частинка Середньовіччя, – розповідає Володимир.

У 1977 році Мауріціо Луїджи та Ізабель Гарсіа розпочали власну улюблену справу – відкрили невелику майстерню з пошиття джинсів. Вже за 3 роки їх знайшли голландські бізнесмени, що вирішили вкласти інвестиції у розвиток виробництва, адже побачили наскільки речі, які виготовляло подружжя, були якісні та неповторні. Через якийсь час постав вибір назви бренду, вирішили взяти прізвище Ізабель. Так у італійського бренду з голландським капіталом, з’явилося іспанське ім’я.

– Італійська автентичність – їхнє непорушне правило. Центрально-італійський стиль збережений у всьому: вивареності, потертості тканини, штучному зістаренні. Ми звикли думати про Італію, як про щось надмірно вишукане, одразу уявляти модний Мілан. Утім, є й інша Італія, відверта, щира, не рафінована, та не глянцева. І вона прекрасна. Тут поєднують автентичність з сучасністю, – захоплено розповідає власник магазину Garcia.

Володимир каже, що спираючись на досвід роботи Garcia в Ужгороді та Мукачеві, можна впевнено казати, що цей одяг люблять люди від 18 і майже до 50 років, що свідчить про його універсальність та, одночасно, неповторність.

Над кожною новою колекцією сьогодні працює більш як 20 європейських дизайнерів високого класу. Окремої уваги заслуговують і презентації колекцій. Стиль та форма подачі дуже незвична для нас, але варта уваги не тільки задля натхнення, а й наслідування.

– Людина, яка хоча б один раз придбала джинси Garcia, – каже Володимир, – залишиться постійним їх шанувальником. Звісно, бренд не з дешевих для України, але якість дуже висока і відповідає тій ціні, яку ви побачите в магазині. Якщо, взагалі, говорити про ціноутворення на джинси, то оригінальна річ від хорошого бренду та з деніму відповідної якості, не може коштувати менше 100 доларів. Якщо вартість нижча, то, швидше за все, ви швидко розчаруєтеся у якості цих джинсів.

Garcia серед джинсових європейських брендів за співвідношенням "ціна – якість – мода" займає позицію вище середнього, поряд до прикладу Gas, Scotch & Soda. Бренди в більш високій ціновій категорії – G-STAR, Diesel, Replay, в нижчій, бюджетній – Esprit, s.Oliver, Collins. Сьогодні речі Garcia виготовляють у 7 країнах світу, до речі, денім для пошиття джинсів виробляють на тих самих фабриках, що і для Diesel та Replay.

– Запитання: навіщо я взявся за маловідомий в Україні бренд і чому "привіз" його в Мукачево та Ужгород, задають мені друзі та знайомі і сьогодні. Я обрав його саме тому, що він "з характером", та відмінної якості, бо можу займатися лише тим, що мені до душі і у чому я впевнений. Звичайно простіше, та головне вигідніше привозити з Турції чи Китаю джинси вартістю в 5-10 доларів, помножити цю вартість, як мінімум на 5 та ще й видавати їх за оригінал. Це не мій шлях. Є багато виробників, які просто роблять одяг під моду з дешевих тканин, та ще й часто низької якості, от тому ми й спостерігаємо одноманітність та "сірість" на вулицях. З Garcia все інакше – звичайно, бренд йде в ногу з модою, але завжди залишається та додається щось своє – характерне. Думаю, що нам потрібно розширювати знання і географію, тому що у Європі є дуже багато хороших та якісних брендів, про які в Україні зовсім нічого не знають.

Garcia робить "швидку моду", тобто щомісяця представляє нову колекцію. Дуже важливим є і вміння комбінувати речі, створювати цілісний образ.

– Ми намагаємося якомога більше працювати над цим, – ділиться з нами Володимир, – допомагати нашим клієнтам та шанувальникам бренду. За рік робити у нас вже є дуже багато постійних покупців. Є навіть такі, що не пропускають жодної колекції. Це вже не покупці, чесно кажучи, а люди які стали друзями.

Тож, бренд Garсia – це можливість нестандартно і креативно представляти себе кожен день. А в магазині можна не просто придбати джинси, а підібрати стиль, який відповідає вашому характеру.

– Взагалі, я мрію зробити не просто магазин, до якого захочуть заходити та вдягатися, а певне товариство, спільноту цікавих людей з активною життєвою позицією, які прагнуть реалізовувати соціальні проекти та не звикли "пливти за течією". Можливості ж завжди є, головне їх бачити і правильно використовувати. Думаю, що Garсia також, свого роду, соціальний проект – вона виховує смак, якого, на жаль, так не вистачає на вулицях наших міст, – каже Володимир.

Не можна пройти і повз вітрини Garcia, вони завжди стильні та незвичайні. До слова, усі вигадує особисто Володимир. Каже, що натхнення приходить від перегляду нових колекцій, фотосесій та роликів бренду, що завжди відрізняються легкістю та свободою.

Адреса магазинів Garcia:

За новинами магазинів слідкуєте у facebook та vk.com.

Varosh

Фото: Яна Данканич

Моделі: Тетяна, Нікіта, Тетяна

0 #