Ідеї

Хороший український смак: WellDressed

15 Лютого 2013 5 785

Концептуальний шопінг, або усвідомлений вибір одягу – принципово нове явище на Закарпатті, яке має шанс на становлення та поширення завдяки невеличкому стору WellDressed.

Якісний український масмаркет – термін ще донедавна утопічний, однак наразі вже вдало функціонуючий у Києві та Львові, зокрема в мережевих магазинах Sister’s.

В Ужгороді речі вітчизняних дизайнерів за адекватні гроші можна купити вже майже впродовж року.  

Власниця крамниці Таня Аллахвердієва розповіла «Varosh» про специфіку локального ринку та руйнування вкорінених стереотипів.

Про смаки

Люди комфортніше почувають себе в звичних магазинах з чорними однаковими речами, які вони звикли бачити на собі та оточуючих. У такому разі з покупця знімається відповідальність за індивідуальний вибір. Втім, просунуті шопери з цікавістю досліджують доробки вітчизняних дизайнерів та доволі схвально висловлюються щодо робіт ужгородських майстрів, які також представлені в магазині.

welldr1

Про стартовий капітал

Все залежить від форми співпраці з постачальниками товару – якщо немає необхідності закуповувати весь асортимент, а можна взяти його під реалізацію, то мова йде десь про 15 тисяч гривень. Суму можна збільшити до кількох десятків тисяч доларів, але космічних витрат можна уникнути, прорахувавши все заздалегідь та підтягнувши друзів до виконання частини робіт. Прикро, що придбати приміщення під бізнес за помірні гроші у нас не можливо. До прикладу, в ужгородському пасажі нам пропонували 23 м² під магазин за 168 тисяч доларів. У центрі Кошіце можна придбати приміщення під кафе, 50 м² на другому поверсі будівлі за 20 тисяч доларів.

welldr2

Про покупців

Будь-яка людина, спрагла до нового, нетривіального, органічного та стильного – наш потенційний клієнт. В магазині WellDressed ми розмовляємо з покупцями, пояснюємо в чому ідея стору та доносимо те, що H&M, Zara, Mango – це нормальні європейські марки, вітчизняну альтернативу яким ми саме і пропонуємо.

welldr3

5 практичних порад тим, хто хоче перетворити ідею на бізнес

1. Хороша ідея – головний капітал бізнесу молодих людей. Тверда віра у свою справу здатна переконати всіх у тому, що твоя пропозиція – найкраща.

2. Не варто боятися паперових перепонів, це насправді не так складно. Буквально за місяць можна розібратися з папірцями для податкової та іншими бюрократичними речами.

3. Варто постійно працювати з людьми – у соціальних мережах, на спеціалізованихзаходах. В наш час просто відкрити відремонтоване приміщення з набором товару замало, потрібно бути інтерактивним та живим.

4. Не слід соромитися імплементувати вдалий досвід інших у своїх справах. В цьому немає нічого поганого. В якості джерела натхнення підійде інтернет, закордонні мандри, журнали – що завгодно.

5. Не боятися помилок та не виправдовувати власну бездіяльність недосконалим законодавством, поганою економікою чи відсутністю ринку. Все можна зробити добре, якщо поставити собі таку мету. 

Адреса в Ужгороді: ТЦ "Дастор", другий поверх. Телефон: 095 948 01 71.

Вікторія Рижова, спеціально для Varosh.com.ua

Фото: Віктор Дьомін

0 #