– Оголошуємо про надзвичайно круту квітневу подію Закарпаття – Бізнес-Платформу. Це інноваційний захід, що покликаний: прокачати, перезавантажити та мотивувати. Платформа дасть відповідь на 4 питання: Хто? Де? Що? Кому? Хто продає, на якому ринку, що за продукт і як він позиціонується та який споживач його купує? Бізнес-Платформа створить середовище для інтенсивного навчання та активного діалогу. Ми детально розберемо ключові моменти оптимізації бізнес-процесів, створимо круті умови для дискусії, обміну досвідом та ефективного нетворкінгу, – кажуть організатори події.
Тема: "Як шукати "зірок", або правильний підбір співробітників"
Старший керівник проектів у кадровому агентстві HURMA recruitment. Має 6 років досвіду роботи в ресторанній сфері та пройшла шлях від тренінг-менеджера до директора по персоналу у мережі ресторанів Чайхана «Павлин Мавлина». Розповість про те, як правильно знайти і підібрати саме свого зіркового працівника.
Тема: "CRM-стратегія за 60 хвилин" та "Програми лояльності"
Консультант з CRM та автоматизації маркетингу в консалтинговій компанії «Like4Like Foodservice consulting». Курує проекти розробки CRM-системи від стратегії до реалізації, включаючи програми лояльності і блок бізнес-аналітики. Вона пояснить, які можливості дає CRM-система і як її вибрати, а також допоможе розібратися в підходах до програм лояльності.
Тема: "7 точних кроків побудови системного бізнесу"
Директор Visotsky Consalting Kiev, сертифікований лектор Visotsky Consulting, лектор Школи топ-менеджерів. Увійшла в ТОП-100 успішних жінок України 2016 року і TOP-500 MOST POWERFUL WOMEN IN UKRAINE. Розкриє тему побудови системного бізнесу та використання інструментів управління.
Тема: "Задачі: поточні vs стратегічні, – як встигнути все"
Власник і засновник студії управління часом BogushTime в Україні та компанії BogushTech в США. Автор трьох книг та технології При-Цільного тайм-менеджменту. Майже 20 років професійно займається проведенням тренінгів. Представить авторську методику планування часу для себе та команди.
Тема: "Як продати бренд"
Генеральний директор MyPro? Marketing Company. Протягом 4 років працював кризовим менеджером у фінансово-промисловій групі, має досвід підготовки і ротації кадрів, стандартизації та систематизації роботи компаній та установ. Вважає, що бренд стає цінним, лише коли ми знаємо, як його продати.
Тема: "Контент-стратегія: від ідеї до реалізації"
Консультант по контент-маркетингу в консалтинговій компанії «Like4Like Foodservice consulting». Займається розробкою контент-стратегії для брендів, створює методичні матеріали для роботи маркетингу в соціальних мережах, а також бере участь у розробці платформ бренду і створення концепцій. Розкаже, як реалізувати ідеальну контент-стратегію.
Тема: "Побудова системного digital-маркетингу"
Спеціаліст з побудови системного digital-маркетингу з 6-річним досвідом у сфері інтернет-маркетингу. Є засновником та керівником бутікового digital-агентства. Працює з компаніями – лідерами на ринку СНГ та управляє бюджетами понад $150 000 на місяць. Говоритиме про те, як вибудувати максимально ефективну маркетингову стратегію в мережі Інтернет.
Зареєструватися на подію ви можете за посиланням.