Ukrainian Retail Association опублікувала щорічний підсумковий матеріал, в якому розповіла, хто з рітейлерів і торгових центрів входить в число лідерів за кількістю підписників на Facebook і динаміці розвитку за 2016 рік.
Цікаво, що у розділі "Jewelry" український продукт витіснив світових лідерів. Найпопулярнішим ювелірним брендом у Facebook, згідно сервісу Socialbakers, став ужгородський проект Kochut. Pandora, з відривом в 3 000 підписників, зайняла лише другу позицію, Damiani – третю. Золотий вік на 11 місці, а КЮЗ – на 13.
Найпопулярнішою Facebook-сторінкою серед рітейлерів в Україні за підсумками 2016 року стала Watsons Україна, яка випереджає за кількістю фанів JYSK та INTERTOP.
Читайте також:
Varosh