Головна Мода Ужгородський бренд «kochut» презентував нову колекцію прикрас у Відні
Ужгородський бренд «kochut» презентував нову колекцію прикрас у Відні
Ужгородський бренд «kochut» презентував нову колекцію прикрас у Відні

Не так багато українських брендів можуть похвалитися тим, що свою першу іноземну співпрацю їм випала нагода налагодити саме зі столицею Австрії. Але якраз це вдалося ювелірній компанії «kochut». Ось уже рік прикраси талановитих ужгородців можна побачити, приміряти і придбати в затишній крамниці у самому серці Відня.

Саме там 18 жовтня відбулася презентація нової колекції прикрас відомих ужгородських ювелірів.

На святкуванні першої річниці магазину у Відні і презентації нової колекції у техніці mokume gane був присутній Олександр Щерба, Надзвичайний і Повноважний Посол України в Республіці Австрія, лідер гурту Тартак Олександр Положинський, відомі танцівники, зірки австрійського телебачення та численна українська громада у Відні.

Напередодні самої події ми поспілкувалися з братами Кочутами, а також їх австрійським партнером Екою Майнхарт. Про ювелірну справу, смаки європейців, самобутність ужгородських прикрас та випадки, коли коштовності відіграють особливе значення в життях людей.

Юрій Кочут:

– Для нас найціннішим є отримання досвіду тісної співпраці з іншою країною. Це був новий рівень для нас. Адже до цього у нас не було жодного офлайн-магазину за межами Ужгорода. Усі їхали сюди або купували наші прикраси через інтернет. Ще одним корисним моментом було те, що ми впевнились, що працюємо за міжнародними стандартами якості, оскільки наші прикраси успішно пройшли перевірку в європейській лабораторії.

Ігор Кочут:

– Це був важливий крок, перш за все, для популяризації якісної української продукції за кордоном. Щоб показати, які ювелірні вироби можуть бути контрастні, багатогранні і змістовні. Ми завжди намагаємось руйнувати стереотипи про те, що коштовності – це лише білі діаманти, поліровані блискучі поверхні, симетричні та рівні геометричні форми. Ми прагнемо показати цікаву нову грань ювелірної справи. Приємно, що з’явилася нагода робити це ще й за межами України.

Роман Кочут:

– Погоджуюсь, що цей досвід для нас дуже цінний. Рік тому нам довелося пройти ряд своєрідних випробувань, щоб підготувати документи для відправки прикрас за кордон: отримати потрібні сертифікати, заключення гемологічного центру на коштовні камені, загалом провести великий об’єм підготовчої паперової роботи. Це дало компанії той досвід, який, однозначно, буде корисний для майбутньої співпраці також з іншими країнами, іншими містами.

Ека Майнхарт:

– Австрійці і справді одразу відзначили незвичайний дизайн хлопців, а також напрочуд велике різноманіття виробів. До того ж особливо виділили такі три фактори: що усі прикраси дуже високої якості з суто ювелірної, технічної точки зору, що це ручна робота і що ця компанія може забезпечити індивідуальний підхід у плані дизайну. Про себе скажу так: кожного разу, коли брати створюють щось нове, я не перестаю дивуватися цьому дизайну, цим незвичним ідеям. Мені самій просто подобається все! Усі колекції. Можливо ще й тому, бо я знаю, яка технічна сторона за цим стоїть.

Наталія Коваль, Varosh

24 жовтня, ср, 13:32     0 1071

Коментарі:



Залишаючи коментар, будь ласка, пам’ятайте, що зміст і тон Вашого повідомлення можуть зачіпати почуття реальних людей, які безпосередньо чи опосередковано мають відношення до цієї публікації.
Відправити