Головна Мода Ксенія Гошовська: Мрію створити аромат Ужгорода
Ксенія Гошовська: Мрію створити аромат Ужгорода
Ксенія Гошовська: Мрію створити аромат Ужгорода

Юрист за освітою та парфумер за покликанням. Ксенія Гошовська є автором успішного і поки що єдиного в Закарпатті парфумерного бренду "KAYA Parfums". Сьогодні її лінійка складається з 18 ароматів, кожен з яких має свою історію та особливість. Список її клієнтів чималий – це замовлення з Канади, Франції, Америки. Дівчина може похизуватися і зірковими клієнтами – Соломія Вітвіцька, Міла Сивацька та інші.

Ми зустрілись з Ксенією та дізнались більше про її незвичне захоплення та складність парфумерної справи.

– Розкажи, що привело тебе до парфумерії? З чого все почалося?

– Аромати завжди мене приваблювали, подобались як парфумерні, так і запахи природи. Тоді я їх, зрозуміло, не робила, а просто любила. За цю любов часто діставалося від мами. Довгий час я думала, що парфумерія і залишиться мрією. Та в один момент зрозуміла, що це моє життя, і я хочу займатись тим, від чого кайфую. Тому 5 років тому почала більш серйозно підходити до цієї справи.

Для початку потрібна була сировина. Це була перша проблема. Та незабаром мені вдалось вийти на відомий французький завод. Наступна проблема була у тому, що замовлення вони приймали тільки у дуже великих розмірах, та й з будь-ким вони не працювали. Тоді я написала їм величезний лист, в якому попросила про допомогу. Потім я зв’язалась з менеджером, розповіла, що дуже хочу спробувати і що для мене дуже важливо отримати ці інгредієнти. Вони пішли мені на зустрічі і вислали всього потроху.

– Коли виникла ідея створити власний аромат під брендом "KAYA Parfums"?

– Спочатку я створювала парфуми для себе. Про це нікому не розповідала – вигадала аромат і створювала. А потім друзі та знайомі почали питати: "А чим ти пахнеш?" і я скромно розкривала своє захоплення. Першими клієнтами були мої подруги. Отак примітивно, як мені здається, все і почалось.

– Пам’ятаєш перший аромат?

– Так, це були чоловічі парфуми. Спочатку я працювала з важкими нотами – амбра, мускус, табак. Одними з перших також були парфуми із запахом шоколаду та троянди. Взагалі, я обожнюю троянду, хотілося створити ніжний, жіночний ненав’язливий аромат. Зараз вони користуються досить великою популярністю у дівчат. А взагалі, сьогодні у моїй лінійці 18 ароматів, всі вони дуже різні і можуть підійти найвибагливішому клієнту.

– Де, чи у кого, ти навчались цій справі? Адже літератури напевно зовсім мало.

– Я завжди думала, що для того, аби стати парфумером потрібно вчитись у Франції. В Україні подібних курсів чи навчальних закладів немає. Отак методом спроб і помилок вчилася сама. Наробила багато біди (ред. – сміється). Без знання хімії тут ніяк. Тому я час від часу згадувала шкільний курс. Щодо літератури, то тут теж я зіштовхнулась з проблемою. Багато потрібної мені інформації з французької перекладала на українську. Але нічого, це робочий процес…

– Розкажи про клієнтів – серед них є відомі українські зірки.

– Мені дуже приємно, що зі своєї лінійки я змогла підібрати аромат для Міли Сивацької, Олени Лесик, Ангеліни Завальської, Соломії Вітвіцької. Ще приємніше було отримувати задоволені відгуки від них – їм все сподобалось. Саме вони і дали мені поштовх працювати далі.

– Кому із відомих світових зірок ти хотіли б подарувати свої парфуми?

– Ооо, треба подумати. Якщо це був би чоловік – то актор Морган Фріман і Роберт де Ніро. А щодо жіночої половини, то так відразу відповісти не можу.

– Чи є у тебе замовлення з-за кордону?

– Були клієнти із Америки, Канади. Замовляли навіть із Франції, уявляєш? Я була щиро здивована, адже, де як не у Франції можна відшукати парфуми на будь-який смак. До того ж це була не українка. Аромати, які я підібрала, їй підійшли, і через деякий час жінка зробила ще одне замовлення.

– Найбільше замовлень ти отримуєш через інтернет. Як це відбувається? Адже все, що клієнт може побачити на фото – це флакон з етикеткою.

– Пошуки потрібного аромату – це діалог з клієнтом, де я дізнаюся про його уподобання, та навпаки – відразу визначаю, що йому не подобається. Це дуже цікавий процес. Я обов’язково дивлюсь фото, оцінюю образ, стиль одягу. І повинна сказати, що проблем поки не було. Але, до речі, у шоу-румах Одеси, Львова, Чернівців, і незабаром Києва всі охочі самостійно можуть оцінити і підібрати для себе потрібний аромат.

– Якщо говорити про робочий процес, як він триває? Чи настільки він романтичний, як це показують у кінофільмах.

– Ні-ні. Все не так просто. Зазвичай, роботу над створенням нового аромату я планую, але це, на жаль, не завжди виходить. Все таки тут важливе натхнення. Коли нема настрою, то я не буду нічого робити – це принцип. Одного разу прокинулась серед ночі і зрозуміла, що вигадала формулу. Але, якщо муза покинула на середині робочого процесу, то зупинятись вже не бажано. Це може зіпсувати кінцевий результат. Але я інколи грішу.

– Чи є у тебе професійна мрія?

– Я хочу передати атмосферу міста у флаконі від KAYA Parfums. Це повинен бути справжній і відразу впізнаваний аромат Ужгорода. В соцмережах я навіть робила опитування серед містян, з яким запахом вони асоціюють наше місто. Фаворитами виявилися – запах вина, сакур, сіна, кави. Поки я в процесі втілення цієї мрії.

– А які найдивніші замовлення ти можеш пригадати?

– Їх було не так багато, але ті, що були, запам’ятаються надовго. Креативні клієнти просили створити для них парфуми із запахом бензину, багаття і навіть води. Я дуже люблю природні запахи, їх, до речі, відтворити найважче.

– Який твій запах дитинства.

– Це однозначно запах бананів. В дитинстві я дуже їх любила. Пов’язано це і з дефіцитом, тоді ми не могли собі дозволити часто ними смакувати. І кожного разу я дуже раділа саме бананам. (ред. – в лінійці Ксенії є парфуми із запахом банану)

– Чи могла б ти дати кілька порад для наших читачів: як правильно вибрати свій аромат?

– Все дуже індивідуально. Але звертати увагу потрібно на зовнішність і свій характер. Дівчина повинна відчути, чого їй не вистачає і компенсувати це ароматом. Наприклад, енергійні дівчата та хлопці завжди обирають цитрус, який додає їм ще більшої енергійності. Таки людям підійшли б більш заспокійливі нотки – трав’яні або м’ятні.

– До речі, щодо чоловічої лінійки. Ти ж створюєш і чоловічі аромати?

– Так, але поки чоловічий аромат тільки один. Мене можуть напевно засудити за дискримінацію (ред. – сміється ). Але я виправляю ситуацію, і зараз активно працюю саме над ароматами для чоловіків. Тому очікуйте.

А ще в планах відкриття крамнички. Це дуже важливо, адже багатьом людям потрібно самим відчути запахи, порівняти з іншими і обрати своє. Як і кожен парфумер мрію поїхати у Францію, Грасс – всесвітню столицю ароматів. Там я отримала б неймовірний досвід. Але поки я продовжую працювати в Ужгороді. Ідей багато і це місто мене дуже надихає, тут я відчуваю себе щасливою.

Іванна Стець, Varosh

18 липня, вт, 15:27     0 8288

Коментарі:



Залишаючи коментар, будь ласка, пам’ятайте, що зміст і тон Вашого повідомлення можуть зачіпати почуття реальних людей, які безпосередньо чи опосередковано мають відношення до цієї публікації.
Відправити