Головна Події Лекції Школа сервісу від kmbs
Школа сервісу від kmbs
Школа сервісу від kmbs
Дата:
17-19 липня 2018
Місце:
Ужгород
Ціна:
12 000 грн

Як впливає рівень сервісу на бізнес-показники вашої компанії і як побудувати систему високого рівня сервісу.

АУДИТОРІЯ ПРОГРАМИ:

  • Власники та керівники компаній, які:
  • Замислюються, як зробити якісне обслуговування стратегією компанії і потребують системного погляду на сервіс, клієнтів та продажі
  • Прагнуть підняти рівень сервісу без великих інвестицій і системно працювати з персоналом
  • Хочуть навчитися правильно оцінювати та вимірювати ефективність сервісу в своїх компаніях

ПРОГРАМА ВІДКРИВАЄ МОЖЛИВОСТІ:

  • Розібратися в складових системи сервісу та зрозуміти, над якими її елементами необхідно почати працювати вже завтра
  • Дізнатися, як робота з постійними та новими клієнтами впливає на доходи і на видатки компанії
  • Зрозуміти, що насправді продає ваша компанія та побудувати такі відносини з клієнтами, при яких найважливішим буде емоційний зв’язок, а не ціна
  • Отримати набір унікальних інструментів для втілення системи сервісу у вашій компанії (від сервіс-візії до стандартів клієнтського досвіду) та відпрацювати навички роботи з ними на практичних завданнях
  • Навчити персонал перевищувати очікування клієнта та дарувати йому незабутній клієнтський досвід
  • Диференціюватися від конкурентів за рахунок системи сервісу, яку досить складно повторити
  • Підбирати, наймати і утримувати тільки той персонал, що має сервіс у ДНК

ВИКЛАДАЧ KMBS

АНАСТАСІЯ ВЛАДИЧИНСЬКА

З 2005 року змінює рівень сервісу в Україні та Росії. Єдиний сертифікований консультант з сервісу в Східній Європі, партнер компанії TheDijulius Group, USA (клієнти: Starbucks, Lexus, The Ritz-Carlton, Domino's Pizza, Hallmark). В Україні працює з банками, IT-компаніями, приватними клініками, ресторанами та готелями. Основний напрямок - комплексна побудова системи сервісу в компаніях та робота з існуючими клієнтами замість постійного пошуку нових.


Зареєструватися можна за посиланням.


Читайте також:

3 червня, , 21:13     0 474

Коментарі:



Залишаючи коментар, будь ласка, пам’ятайте, що зміст і тон Вашого повідомлення можуть зачіпати почуття реальних людей, які безпосередньо чи опосередковано мають відношення до цієї публікації.
Відправити