Головна Новини Тиждень kmbs на Закарпатті: Важелі змін або на які "точки" натискати управлінцю
Тиждень kmbs на Закарпатті: Важелі змін або на які "точки" натискати управлінцю
Тиждень kmbs на Закарпатті: Важелі змін або на які "точки" натискати управлінцю

Освітня програма з такою назвою пройде 21 вересня о 18:00 в Галереї "Ілько".

– Спроможність управлінця визначається одним-єдиним критерієм – масштабом його власних рішень. Кожне управлінське рішення має два парамери – потенціал позитивних змін і кількість ресурсів на його втілення. Чим більш спроможний управлінець, тим більш якісні зміни породжують його рішення, використовуючи при цьому менші ресурси. Існує ієрархія важелів змін в управлінні – "чутливі точки" організації. Прикладаючи одні й ті ж зусилля в різні місця, можна отримати кардинально різні результати. І чим чутливішою є ця точка, тим менш очевидною вона є для непідтоговленого управлінця, – йдеться у передмові до програми.

Питання зустрічі:

  • В чому полягає головна роль управлінця?
  • Ієрархія важелів змін у кожній організації.
  • Як управлінцю використовувати різні важелі змін?

А якщо ви шукаєте шляхи професійного та особистого розвитку, відчуваєте потребу в якісних змінах та замислюєтесь над отриманням системної бізнес-освіти, запрошуємо вас на Зустріч з kmbs. Формат зустрічі: неформальне спілкування за чашкою кави. Деталі та реєстрація – тут.


Викладач

В'ЯЧЕСЛАВ ГЕРАЩЕНКО

Випускник President MBA-1 kmbs. 27 років досвіду управлінської роботи: створення, управління, реорганізації, придбання та продажу бізнесів. Керуючий власник групи компаній. Основний напрямок докладання зусиль – створення і трансформація систем, розвиток команд управлінців та формування бачення майбутнього організації.


Контактна особа: Марина Бокоч, менеджер Агенції регіонального розвитку Закарпатської області. Тел.: + 38 (066) 144 18 54, + 38 (098) 916 02 44 та email: ZARR.org@gmail.com


6 вересня, ср, 22:31     0 2381

Коментарі:



Залишаючи коментар, будь ласка, пам’ятайте, що зміст і тон Вашого повідомлення можуть зачіпати почуття реальних людей, які безпосередньо чи опосередковано мають відношення до цієї публікації.
Відправити