Головна Мода Олеся Сірченко: Речі з Well Dressed багатьох дивують й змушують озиратися
Олеся Сірченко: Речі з Well Dressed багатьох дивують й змушують озиратися
Олеся Сірченко: Речі з Well Dressed багатьох дивують й змушують озиратися

Власниця магазину одягу від українських дизайнерів Well Dressed в Ужгороді розповіла про перші кроки в бізнесі, вимоги до продукції та роботу з покупцями. Далі – пряма мова.


Початок


Well Dressed відкрила моя подруга. Вона й запросила мене на роботу. Згодом засновниці потрібно було терміново виїхати за кордон. Дівчина навіть збиралася закрити магазин. Ми з чоловіком вирішили, що справу треба продовжувати і придбали цей бізнес.

Спочатку було непросто, адже Well Dressed – не мас-маркет. У маленькому місті речі, що є не такими, як усюди, майже не сприймаються. Вирішила, що треба це змінювати. Багато розказувала, хто ми й чому так працюємо. Зусилля не були марними. Згодом з'явилися постійні шанувальники нашого одягу та брендів. Зараз із постійними покупцями ми справжні приятелі.


Співпраця з дизайнерами


Переважно у нас представлені речі від дизайнерів зі Львова, Києва та Ужгорода. Одяг створюється в єдиному екземплярі або групою майстрів, або взагалі однією людиною. Тож знайти ту чи іншу річ в іншому місці неможливо.

Якщо спочатку ми підбирали команду, то зараз уже Well Dressed пропонують співпрацю. Часом звертаються не тільки дизайнери, а й фабрики. У такому разі – доводиться відмовляти.

В Ужгороді виробляється близько 30% речей, які представлені в магазині. Звісно, хотілося б мати більше одягу з нашого міста та є певні перепони. Одним дизайнерам не вистачає впевненості у собі, щоб припинити відшивати у шухляду. Іншим – бракує спонсорів, які змогли б інвестувати в справу.


Якість та стиль


У нас є кілька основних вимог до одягу. Найголовніша – це якість. Речі мають служити роками, а не один сезон. У них не повинні вилазити нитки й відпадати рукави за 3-6 місяців. Мені не має бути соромно за одяг, який у нас купують. Важливо, щоб речі були практичними і вписувалися у нашу стильову концепцію. Ціна – має бути доступною.

Переважно, нашим покупцем є жінка віком від 22 до 50 років. Вона впевнена у собі й не боїться виділитися з натовпу, адже наші речі багатьох дивують й змушують озиратися. Людина поважає себе, бо обирає одяг із натуральних тканин. Вона розумна й свідома, адже добре розуміється в одязі й знає, що купує.

У кожну річ дизайнер вкладає душу, час і зусилля. Тому одяг має носитися, а не висіти в гардеробі. Інколи радимо клієнтам зважити 3-4 рази, перш ніж придбати щось. Зрештою нам важливо не стільки продати якусь кофтину чи спідницю, скільки ще раз побачити людину у себе.

Публіка у нас дуже вибаглива. Вона хоче, щоб її постійно дивували й пропонували купити щось новеньке. Тому оновлення з Києва і Львова надходять щотижня, а з Ужгорода – щотридні.


Шопоголізм


Інколи маю бажання скупити все, що надходить до Well Dressed. Та на рівні підсвідомості завжди стає якось незручно перед клієнтами. Здається, що відбираю у них можливісті. Це допомагає себе контролювати. Взагалі мені значно приємніше ділитися речами з іншими, ніж залишати щось собі.

Вважаю, що шопоголіку не варто керувати магазином одягу. Він не зможе вибудувати правильну концепцію. Власник бізнесу має бути об'єктивним. Йому треба підбирати речі для гостей, а не для себе.


Мрії


Мрію про розширення у майбутньому. Хочеться зробити шоурум. На великій площі влаштовувати покази й презентації, проводити майстер-класи й лекції. Зараз не завжди є можливість продемонструвати десь готову колекцію. У шоурумі можна було б усіх зібрати, оцінити одяг і приміряти його. А ще хочеться мати магазинчик за кордоном, щоб показати світові, наскільки талановиті люди працюють в Україні.

Well Dressed Uzhhorod by Roberttique #theta360 - Spherical Image - RICOH THETA

Ірина Савченко, Varosh

Фото: Роберт Довганич

11 грудня 2016, , 14:24     0 1437

Коментарі:



Залишаючи коментар, будь ласка, пам’ятайте, що зміст і тон Вашого повідомлення можуть зачіпати почуття реальних людей, які безпосередньо чи опосередковано мають відношення до цієї публікації.
Відправити