Життя

Т-Стиль: 10 років на ринку якісного дизайнерського текстилю

28 Березня 2016 3 683

Відомій, не тільки на Закарпатті, ужгородській компанії "Т-Стиль" цьогоріч виповнилося 10 років. За цей час кожен другий будинок чи квартира в Ужгороді були прикрашені шторами від бренду.

Відомі туристичні об’єкти, такі як комплекс "Воєводино", термальний курорт "Косино" та багато інших, також обрали для своїх інтер’єрів текстиль від цієї компанії.

Сьогодні успішно працюють 4 магазини "Т-Стиль" в Ужгороді, шоурум в Києві та представництва в кожному місті України.


Про компанію:

Т-Стиль – це не просто салон із дизайнерським текстилем, а компанія, яка активно розробляє власні колекції та представляє їх на світовому рівні. Т-Стиль – це бренд, що постійно бере участь у всеукраїнських та міжнародних виставках, і вже двічі представляв свою колекцію на наймасштабнішій події у світі текстилю – HEIMTEX, що проходить у Німеччині, у місті Франкфурт-на-Майні.

Засновник та власниця Т-Стиль Олена Талапа, минулоріч розповіла нам про те, з чого усе починалося і що вдалося вибудувати за 10 років непростої, але надзвичайно цікавої роботи. Сьогодні ж компанія офіційно відзначає своє десятиріччя і ми вирішили зазирнути за лаштунки, аби побачити, де ж саме працює команда швачок та дизайнерів, роботу яких цінують не тільки в Україні, а й за кордоном.  Далі пряма мова.


10 років на ринку


Ці 10 років для нас були непростим шляхом з перешкодами та перемогами. Це були роки становлення, розвитку та вдосконалення. Інколи це нагадувало марафон, у якому ти мусив бігти вперед, бути завжди першим, бо зупинка означала майже програш. На цей час припала і світова фінансова криза, і відомі події в Україні, війна, шалені стрибки валют. Іноді здавалося, що вже зовсім немає сил, але ми продовжували йти вперед за будь-яких обставин. 

В Україні дуже важко планувати бізнес. Я, звісно, можу продумати, чого б я хотіла досягти у наступному році, але планувати за наших умов майже неможливо. Хоча, постійна криза в дечому навіть сприяє розвитку і підштовхує до продуктивнішої роботи, до подолання труднощів, до загартовування.


Вихід на європейські ринки


Цей рік був для нас надзвичайно продуктивним. Окрім чотирьох магазинів, які вистояли та продовжують працювати в Ужгороді, ми відкрили шоурум в Києві. Отримали сертифікат на товарний знак, під яким представляємо власну колекцію тканин. Двічі протягом останніх двох років брали участь у найбільшій виставці текстилю у Франкфурті. Це дуже висока планка. Колись для нас це було недосяжною мрією, а зараз ми розуміємо, що можемо ще більше, краще, якісніше. Коли тебе сприймають лідером ринку, з тобою радяться "монстри" світової шторної індустрії, самі пропонують співпрацю – навіть губишся спочатку. Але одночасно розумієш, що заслужив це.

Протягом цих років жодної хвилини ми не сиділи на місці: відрядження, перемовини, поїздки, ненормований графік. Але, коли бачиш результат, з’являються додаткові сили і амбітні плани стають реальністю.

І при цьому ми завжди намагаємось бути попереду наших конкурентів. Наприклад, на відміну від решти ужгородських салонів, що здебільшого користуються послугами надомних швачок, ми тримаємо власне професійне ательє, умови праці в якому суттєво кращі за домашні, а також є можливість використовувати професійне обладнання. А все це, зрозуміло, впливає на якість виконаних робіт.

Наші майстрині працюють у нас вже досить тривалий час. І це дуже важливо, коли ми розуміємо один одного з півслова.

Насправді, набагато легше тихенько собі отримувати замовлення, шити штори і просто витрачати зароблене. Але без розвитку такий бізнес приречений. Необхідно постійно шукати новинки, створювати кращу пропозицію, займатися самоосвітою, докладати зусиль до навчання персоналу.

До речі, в усіх наших салонах працюють професійні дизайнери. І кожен з них має свій стиль роботи. Це дозволяє нам створити унікальну пропозицію на шторному ринку. Наш клієнт отримує свій дизайн – проект безкоштовно, але при цьому має можливість отримати справді дизайнерські речі.

Сьогодні ми працюємо над розвитком власного бренду. Тканини нашої ексклюзивної коллекції вже давно відомі всій Україні. А з недавніх часів – стають відомі далеко за її межами. Це надихає.

Дуже цікавою є ситуація, коли партнери із Еміратів, Румунії, Естонії, Казахстану сприймають тебе і твій продукт як дуже цікавий, потрібний, конкурентний, а в Україні часто можна почути питання: а який бренд ви представляєте? Нам потрібна відміточка, що це італійські, чи то французські тканини. Власний, український бренд не всі сприймають. Хоча ми розміщуємо свої замовлення та виготовляємо свої тканини на тих самих фабриках, що і відомі італійські та французські бренди, з тої ж самої сировини. Але видаємо значно нижчу ціну, оскільки працюємо напряму з виробництвом.


Шоурум у Києві


Коли ми робили лише перші спроби виходу на всеукраїнський ринок, то стикалися з ситуацією, коли люди з мегаполісів сприймали Ужгород як дуже відсталу провінцію. І минуло багато років поки ми довели, що це абсолютно хибне уявлення. Зараз все інакше, на щастя. Закарпаття сприймають з цікавістю, розуміють, що тут є на що подивитися і відкрити для себе.

Ми довго йшли і до остаточного рішення про відкриття шоуруму у Києві. Але вже на час відкриття, у нас було відоме по всій країні ім’я, постійні клієнти та робота з салонами. Багато столичних дизайнерів дуже просили нас, аби ми нарешті відкрили представництво у Києві. Тому це було логічним та органічним кроком. Тож сьогодні ми маємо можливість не тільки через дизайнерів споглядати власні тканини в оздобленні найвишуканіших інтер’єрів, але і брати активну учать у пошитті та монтажі. Крім того, дуже цікаво спостерігати, як різняться смаки у Києві та Ужгороді, у Львові та Одесі. І працювати над створенням нових тканин із врахуванням всіх останніх тенденцій та запитів провідних дизайнерів.

Ми завжди раді всім, кому потрібен якісний інтер’єрний текстиль найсвіжішого дизайну за найдоступнішими цінами. Адже остання модна тенденція – це інтер’єрний текстиль від "Т-Стиль".


Контакти:


Varosh

Фото: Олександр Смутко та з особистого архіву компанії "Т-Стиль"

0 #